Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 genos2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter65
Junior Member

90 berichten

Geplaatst - 01/12/2023 :  15:20:20  Toon profiel  Reageer met citaat
mr Rossie. de Live Control moet ik bij iedere registratie opnieuw opslaan .is dit normaal?

Ik bedoelde het dyn ctrl in het display vast zetten


gr peter

Bewerkt door T-Rossie op 01/12/2023 22:51:05

T-Rossie
Moderator

3211 berichten

Geplaatst - 01/12/2023 :  16:59:25  Toon profiel  Reageer met citaat
@Peter:
Als je een registratie wil vastleggen dan verschijnt na het drukken van MEMORY knop een popup scherm met keuzemogelijkheden over welke parameters je vastgelegd wil zien. Met de GENOS2 is daar de keuze 'Live control' bijgekomen. Ik heb ook bij mijn registraties dat vinkje weggehaald en elke registratie opnieuw vastgelegd.... ff wat werk

Je kunt ook met behulp van FREEZE de parameter bevriezen zodat registraties de waarde niet kunnen veranderen.
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1603 berichten

Geplaatst - 01/12/2023 :  22:51:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Wat mogelijk is om een standaard registratie te maken de de basis vormt voor elke registratie. Ten eerste stel je alle knoppen , pedaal en scherm instellingen naar je eigen behoefte en plek , ook kan je hier de midi instellingen opslaan en vervolgens sla je de op als 001 knop instellingen.
Vervolgens selecteer je deze registratie elk keer als je de Genos hebt opgestart en gebruik je de Freeze knop om deze knop functies en dergelijke vast te houden en kan je andere registraties laden zonder dat de knoppen andere functies krijgen.
Ik gebruik deze methode al 6 jaar op de Genos , het verschil met de Genos 2 is dat er nu ook de Midi instellingen per registratie kunnen worden opgeslagen.

Genos2/MFC10/YC61
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000