Het is niet aan te raden om hier publiekelijk uw mail adres te vermelden. Het is namelijk voor iedereen zichtbaar en daardoor loopt u kans op mails van partijen die het niet zo goed met u voor hebben.
U kunt beter een bericht versturen met behulp van het envelopje op dit forum. Dit noemt men een PM (personal mail) of PB (persoonlijk bericht) en dan verschijnt uw mail adres niet openlijk.
@Paul: Zojuist een PB gestuurd naar Mario en geen probleem ondervonden.Geen idee wat er dan bij jou misgaat. Zodra je contact hebt is het verstandig om jouw bericht aan te passen (mail adres verwijderen)
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
.....@outlook.com host outlook-com.olc.protection.outlook.com [104.47.51.33] SMTP error from remote mail server after end of data: 550 5.7.509 Access denied, sending domain [ZIGGO.NL] does not pass DMARC verification and has a DMARC policy of reject. [AM9P190MB1220.EURP190.PROD.OUTLOOK.COM 2023-12-12T21:25:14.437Z 08DBFB4939EC1272] [BN9PR03CA0780.namprd03.prod.outlook.com 2023-12-12T21:25:14.477Z 08DBFB094418F250] [BN1NAM02FT028.eop-nam02.prod.protection.outlook.com 2023-12-12T21:25:14.487Z 08DBFB0971B42636]
Dit raakt Off topic en heeft niets met Genos2 van doen maar:
Het lijkt erop dat het verkeer ergens wordt geblokkeerd bij een internet provider omdat het niet aan bepaalde veiligheid criteria DMARC voldoet.
Het mailadres van Mario wat bekend is op het forum klopt, want als ik een PM stuur gaat het goed. M'n provider is KPN. In de foutmelding zie ik Ziggo staan en daar zit hem mogelijk het probleem.
Het zou overigens ook kunnen verklaren waarom vaker berichten niet aankomen