Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Yamaha fmc 10 pedaal
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

TheoTyros
New Member

28 berichten

Geplaatst - 27/12/2023 :  22:15:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb een vraag zijn Er mensen DIE weten hoe je een yamaha fmc 10 op de Genos installeerd

Soneg
Advanced Member

1609 berichten

Geplaatst - 28/12/2023 :  11:35:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Genos of Genos 2 ?
Is wat aansluiten betreft hetzelfde als op de Tyros , je moet alleen de midi setting handmatig instellen in External controller op de Midi pagina (en saven)
Ik kan helaas geen afbeeldingen plaatsen op dit forum , als je me even een PM stuurt met je mail adres kan ik de schermafbeelding met instelling naar je mailen

Soneg/Arno

Genos2/MFC10/YC61
Ga naar bovenaan de pagina

TheoTyros
New Member

28 berichten

Geplaatst - 29/12/2023 :  11:04:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb u mail gelezen hier stuur ik mijn email Adres tjbruins1954@kpnmail.nl al vast bedankt en een fijn jaarwisseling 2024 mvgTheo
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1609 berichten

Geplaatst - 29/12/2023 :  12:35:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
@ Theo ,

Bericht verstuurd , ik zou je e mail adres even verwijderen uit deze post voor dat er misbruik van wordt gemaakt .
Als je op de naam klikt van de gebruiker kan je via dit forum een PM versturen ( personal message oftewel een persoonlijk bericht)
Dat is veiliger dan je mail adres hier plaatsen

Gr, Arno

Genos2/MFC10/YC61
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000