Auteur |
Onderwerp |
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 03/03/2024 : 16:42:56
|
Hallo Alemaal;
Ik ben na enige jaren afwezigheid weer terug op het Forum. Ik was zo onder de indruk van de geluiden van de Genos2 dat ik mijn Tyros5 ook bij Oostendorp heb omgeruild.
Ik ben sinds de aanschaf van de Tyros1 al lid van dit Forum, maar ben enige jaren er niet meer aanwezig geweest.
Omdat ik met de Genos2 wat extra vragen heb o.a. over installatie van de Oostendorp Playlist die ik erbij heb gekregen, ben ik maar weer eens gaan kijken op dit Forum.
Ik zie dat enige bekende leden nog steeds het voortouw nemen, en dus kennelijk al jaren het Forum steunen. Mijn grote waardering hiervoor.
Ik snap niet waarom ik de playlist niet gewoon gekopieerd krijg in mijn Genos2. Ik heb diverse beschrijvingen gelezen, maar helaas kom ik er nog niet uit.
Zijn er nog duidelijker beschrijvingen ergens op het net of op het forum die mij het duidelijk kunnen maken?
groetjes van fboss |
Bewerkt door fboss op 03/03/2024 16:44:02 |
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 03/03/2024 : 17:01:25
|
Hallo Frans,
Ik weet niet welke playlist je van Oostendorp hebt gekregen, maar ik zal dat even opvragen. Als het de standaard playlist van Yamaha is, moet je die gewoon in de root op de usb stick laten staan. De file moet wel uitgepakt zijn. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 03/03/2024 : 19:45:58
|
Ik kreeg van Oostendorp "USB-stick-Oostendorp-Genos2" In de file "Musicfinder" De playlist "MF TOTAAL.mfd"
Groetjes fboss |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 08/03/2024 : 15:02:45
|
De playlist "MF TOTAAL.mfd" werkt wel vanaf de USB-stick, maar ik krijg hem niet in het user geheugen, |
Bewerkt door fboss op 08/03/2024 15:05:03 |
|
|
|
Onderwerp |
|