Voor degenen die van kerkorgels voices houden, en ook graag (klassieke) kerkorgel melodieën willen spelen. Volgt hier een Youtube demo en ook waar je dit Pack eventueel kunt/wilt kopen.
Beetje vreemd dat ze vragen om geld over te maken naar Litouwen.
Ik ben al afgehaakt en heb zelf al een beginnetje gemaakt. Voice Church organ tutti Genos2 reverb 127 chorus 90 en hall 4
Gr. Fred te B.
Misschien is de navolgende video iets voor jou om een realistische Cathedraal galm weergave te maken. Het is het maken vanveen eigen user reverb. Demo is van het lied Es ist ein Ros entsprungen. Voor volgend jaar Kerst alvast
@Wim: Het logo van Mister Music kan er wel staan, maar zodra je wil gaan bestellen verlangen ze een betaling vér buiten Duitsland....dat maakt mij wantrouwig
T-Rosie N.a.v. jou opmerkingen toch e.e.a nog eens uitgezocht en contact opgenomen met de maker van o.a. dit pakket. Bijgaand zijn antwoord. In Duits en vertaald door mij.
Hallo Wim. Mister Music is mijn zakenpartner, ik ben klant van hem en tevens productdemonstrator en producent van de video's voor de Genos Club. We gebruiken Paypal en Revolut om voor de software te betalen. Het heeft niets met Oost Europa te maken. Mijn hoofdkantoor is het Sinfonia Sound Atelier in Gunningen, Zuid-Duitsland. www.sinfoniamusik.de. Je kunt mij daar ontmoeten, volkomen serieus en zonder enige dubbelzinnigheid... Met vriendelijke groeten uit Gunningen