Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos uitbreiden met extra klavier
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

TanV2891
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 29/04/2024 :  13:59:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

is het mogelijk om de Yamaha Genos (1) uit te breiden met een extra klavier waarbij het tweede klavier niet enkel pianosounds produceert?
Een voorbeeld van hoe ik het zou willen (dit is de Tyros 5, maar het idee is hetzelfde): Yamaha Tyros5-61 Twin
Ik heb een voorkeur om te spelen zoals Frank Heinen op zijn Wersi speelt, dus een extra keyboard is nooit weg. ;)

Ik zit te kijken naar een Yamaha NP35, maar een uitbreiding is voor mij alleen nuttig als het tweede klavier echt functioneert als uitbreiding dus inclusief de styles en voices van de Genos.
De aansluiting an sich zal geen problemen opleveren.

Ook tips zijn welkom.

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips.

Groetjes,
Tanja


Yamaha Genos

Make music, not war

Soneg
Advanced Member

1604 berichten

Geplaatst - 29/04/2024 :  14:09:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Je kan op een 2e midi klavier alles spelen wat je op Left en Right 1.2.3. speelt , alles kan je naar je eigen wens instellen op de Genos is dat niet heel erg ingewikkeld .

Genos2/MFC10/YC61
Ga naar bovenaan de pagina

TanV2891
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 29/04/2024 :  21:37:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Dus als ik het goed begrijp, kan ik met een NP32/NP35 de Genos "bedienen" waardoor de Genos een tweede klavier krijgt met een relatief eenvoudig klavier en interface?

Ook heb ik een "CME UF8 88 toetsen MIDI keyboard" gezien. Welke van deze 3 zou dan jullie voorkeur hebben? Het doel blijft hetzelfde, namelijk het uitbreiden van de Genos met een extra klavier.

Yamaha Genos

Make music, not war
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000