Hallo , ik ben sinds van de week genos2 gebruiker na 3 jaar op een sx700 gespeeld te hebben , ik heb via yem de packs gedownload en met yem op een stick gezet , alle vinkjes waren groen maar nu durf ik de packs niet te installeren omdat ik bang ben dat ik ritme,s en geluiden kwijtraak , stom hè. Ik heb nog geen registraties enzo erop staan maar de term format die benodigd is staat me niet aan.
Het formatteren betreft uitsluitend het 'Expansion' gedeelte van de interne SSD. Als je dus al (een) ExpansionPack(s) hebt geïnstalleerd zal/zullen die verdwenen zijn nadat je de grote PackInstall file hebt geladen. Het is dus altijd belangrijk om ook de afzonderlijke Pack bestanden te bewaren als back-up zodat je andere combinaties kunt maken. (bijv. Packs die je absoluut niet aanspreken kun je weglaten en dus geheugen besparen)
Zoals T-Rossie al aanhaalde wordt alleen het Expansion gedeelte geformatteerd en dat heeft verder geen invloed op de rest van het keyboard. YEM wordt gebruikt om extra packs te installeren op uw Genos2. Die applicatie kan in het begin wat ingewikkeld lijken en er zijn enkele punten waarmee rekening gehouden moet worden.