Auteur |
Onderwerp  |
|
northon
New Member

41 berichten |
|
Jeff van Spaendonk
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 11/09/2024 : 16:10:51
|
Zag op internet toevallig de € prijs vd PSR SX920 : € 2659,--.3 weken levertijd, gaf die NL-dealer aan in zijn prijslijst. De kwaliteit vd sound is geweldig, vind ik.
Vraagje is er nu een nieuw keybed beschikbaar voor de SX720 en SX920 ?
Ik mag vurig hopen dat het jarenlange zwart toetsen extra geluidsprobleem nu definitief opgelost is en dat het zwarte toetsen storend geluid nu voor altijd eindelijk verdwenen is ?
Vele groeten, Jeff |
 |
|
eddycafmeyer
Average Member

332 berichten |
Geplaatst - 14/09/2024 : 11:54:58
|
Zouden de specificaties al te vinden zijn op 't web? |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
|
eddycafmeyer
Average Member

332 berichten |
Geplaatst - 15/09/2024 : 09:17:58
|
Thanks Roel, Eddy |
 |
|
PeterD
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 16/04/2025 : 12:13:03
|
Goedendag,
Ben nieuw op het forum en eigenaar van o.a. een SX920. Vraag: kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om mijn Samsung Tablet met alleen USB-C aansluiting, aan te sluiten op de SX920. Met Usb midikabel USB-B (USB to Host aansluiting) naar USB-C geprobeerd en in Menu2/Utility/Display Out/Mirroring ingesteld maar werkt niet. Doel: Mirroring van de Touch display op de Tablet. Is hier een Displayadater voor nodig?
|
 |
|
eddycafmeyer
Average Member

332 berichten |
Geplaatst - 09/06/2025 : 17:21:12
|
Hey Peter, ik probeer een extra scherm ( monitor) aan te sluiten op mijn PSR SX920,met allerlei kabels/aanpassers, niks werkt. Met mijn 'oude' Tyros 5 was dat geen enkel probleem, maar daar was er een VGA-uitgang, dat heb je niet bij de PSR, ook geen Hdmi. Iemand van mijn kennissen ,die iets kent van electronica is niet verwonderd dat het niet lukt via de 2 USB (A?)-ingangen. Ik had speciaal voor de PSR een monitor aangeschaft die veel ingangen heeft ( VGA, Hdmi en andere), hrt was een podofo Mini LCD-monitor, 10,1 inch, heb hem vandaag teruggestuurd ( hij werkte wel op mijn Tyros). Eddy |
 |
|
eddycafmeyer
Average Member

332 berichten |
Geplaatst - 11/06/2025 : 15:41:17
|
Misschien nuttig voor PSR SX - keyboardspelers die een extra monitor willen gebruiken: Hier mijn vraag aan Yamaha: Ik heb een monitor aangeschaft ( podofo Mini LCD-monitor, 10,1 inch), heeft meerdere ingangen ( VGA, HDMI, BNC en AV) Heb ook een adapter aangekocht (USB naar HDMI) Ik krijg geen beeld van mijn ingevoerde teksten op de monitor?? Kunt u mij raad geven hoe ik de monitor kan gebruiken?
Hun antwoord: (ikzelf wacht af en heb het voorlopig opgegeven...) "Dat komt doordat de PSR niet met elke adapter compatibel is. Hier zijn drie adressen waar u compatibele displayadapters kunt krijgen": Plugable UGA-165 Video Graphics Adapter, USB 2.0 to DVI/VGA/HDMI, Mult – Network Hardwares
Plugable UGA-165 Video Graphics Adapter, USB 2.0 to DVI/VGA/HDMI, Mult
Easily connect your PC to multiple monitors with the Plugable USB 2.0 to DVI/VGA/HDMI Video Graphics Adapter. This external adapter offers plug-and-play functionality and supports a maximum resolut...
USB 2.0 To DVI/VGA/HDMI-Compatible Multi-Display Converter Extend/Mirror Mode | eBay.de
USB 2.0 To DVI/VGA/HDMI-Compatible Multi-Display Converter Extend/Mirror Mode | eBay.de
Ein einzelner Host-Computer kann bis zu 8 Monitore anschließen und so die Multitasking-Fähigkeiten optimieren, ohne dass zusätzliche Grafikkarten erforderlich sind. Diese Funktion macht es ideal fü...
USB-zu-HDMI/DVI/VGA-Videoadapter (Displaylink IC) USB 2.0 HDMI/DVI/VGA-ADAPTER für Mac OS, Windows 11/10/8.1/8 bis zu 1080P - AliExpress 44 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|