Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Probleem met YEM
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

BramvT
Junior Member

80 berichten

Geplaatst - 14/10/2024 :  12:50:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi allen...ik heb sinds gisteren een probleem met mijn YEM op een WIN 11 PC...ik voer uiteraard eerst de Reg.27 file van de Genos in en mijn packs waren in totaal 2020mb bij elkaar.

Dit alles staat op een 64GB USB stick (de installatie file dus) en op de Genos zelf staan ze ook goed.... maar nu wilde ik nog 2 packs toevoegen, is de (normaal groene) streep nu zwart en geeft hij rechtsboven aan 2020/3000mb.....klik ik rechtsboven op Save als Packinstall dan is hij binnen 20 seconden al klaar en is het pack, wat normaal iets van 2400mb zou moeten zijn, nu 36.000kb groot...normaal is mijn PC wel een 8 minuten of zo bezig om het pack op de USB stick op te slaan.

Dat klopt dus niet, want YEM moet dan op 0000/3000 staan, pas als ik alle packs aangevinkt heb (alles groene vinkjes) moet de groene streep laten zien hoeveel geheugen je nodig hebt en wat er nog over is.

Ik heb YEM nu 2x er helemaal vanaf gehaald (dat dacht ik tenminste), maar blijkbaar blijft er toch info achter, want met een verse YEM staan alle packs er gewoon weer in....dat zou dus leeg moeten zijn.

Iemand die mij kan helpen?

GENOS-1 (ex : T1, T3, T4, T5, PSR S970,s975, SX900)

Bewerkt door BramvT op 14/10/2024 14:03:53

BramvT
Junior Member

80 berichten

Geplaatst - 17/10/2024 :  19:15:51  Toon profiel  Reageer met citaat
M.a.w....kan ik ook een oudere YEM erop zetten en zorgen dat er geen packs automatisch worden opgehaald...het is overigens niet makkelijk om een oudere YEM erop te zetten, hij komt dan telkens met de laatste versie (V 2.11) aanzetten.
Ik wil dus gewoon een "schone" YEM op mijn PC zetten, iemand die tips heeft?

GENOS-1 (ex : T1, T3, T4, T5, PSR S970,s975, SX900)
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000