Hallo Genos vrienden wie kan mijn zeggen hoe ik styles-24 op mijn Genos zetten kan en in de Registraties kan zetten wie zou mijn daar mee willen helpen ik hoor het wel mvgTheo
Hallo Henk heb je een Facebook zo ja zoek mijn naam op dan kunnen wij contact leggen ik ben ander week thuis alvast bedankt dat je. Mijn wil helpen mvgTheo
Als je de zipfile open maakt staat er een beschrijving bij. Hoe op USB stick of in User. Met YRM kun je zelf ook de pad veranderen en zo je eigen indeling gebruiken (of maken) Dit programma is ook te downloaden van de site van Styles-24. gr wim
Hallo Wim het bericht is anders waar u het over heb mijn vraag is hoe zet ik de style-24 nummers in mijn Registraties bank ik heb het geprobeerd maar het lukt mijn niet wat doe ik verkeerd gr Theo
Hallo Theo. Ik weet niet of het al is gelukt. Maar bij mij ging dat heel eenvoudig na het lezen van de instructie. Eén voor gebruik voor de User op je Keyboard en één als je de USB stick gebruikt. De laatste heeft als nadeel dat je dan van stick moet wijzigen als de styles als aangegeven in de instructie indeling van Styles-24 wil gebruiken. Dit heb ik ondervangen door mijn Registratie mappen te behouden voorbeeld Registraties ABC DEF Enz Daar de Registratie .rgt voor USB stick in te plaatsen.
Ook mijn styles heb ik zo georganiseerd. Bijv. Styles-24 Abc DEf enz Je moet dan het Pad in de reg file veranderen. In een HEx programma (total Commander bijv.) kun je dit achterhalen. Bijv. I:Styles/Styles-24/Amrillo.sty
Dan met programma Yrm dit pad te veranderen in (in mijn geval): I:Styles-24/ABC/Amerillo.sty
Maar voor het laatste moet je de handleiding van YRM maar lezen. Kom je er echt niet uit kun je altijd contact opnemen met Styles-24. Zij zijn zeer behulpzaam. gr. Wim