Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Musicfinder
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

Jaap Aafjes
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 12/01/2025 :  12:02:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Onlangs in mijn Tyros 4 de Musicfinder geupdated.
Zag na openen MF dat er dubbele nummers in zitten.
Geen idee hoe ik er één of meerdere kan deleten.
Andere vraag: op een USB-stick heb ik nog andere nummer staan die ik wil toevoegen aan de MF.
Klopt het dat ik maar 1 nummer tegelijk kan toevoegen of kan ik de hele reeks nummers ik 1 keer aan de MF toevoegen.
De optie All is aanwezig maar werkt niet om alle nummers naar de MF te zetten.

Ik hoor het graag

Alvast dank

Groetjes Jaap

Bewerkt door Jaap Aafjes op 12/01/2025 12:07:56

T-Rossie
Moderator

3255 berichten

Geplaatst - 19/01/2025 :  23:11:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb je de handleiding vanaf pagina 66 al bestudeerd?

Ook in het 'reference manual' staat het één en ander.
Ga naar bovenaan de pagina

Jaap Aafjes
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 26/01/2025 :  12:02:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Sowieso is de handleiding erg lastig te gebruiken. Deze stuurt je van de ene pagina naar de andere pagina en uiteindelijk weet je nog niets en vele onderwerpen staan niet omschreven.

Mijn ervaring is dat je NIET alle midifiles vanaf een USB-stick in 1 handeling kunt overzetten naar de MF.
Helaas maar 1 midi tegelijk.

Mocht dit anders zijn leg het dan even stap voor stap uit en stuur mij niet naar een handleiding.

Bewerkt door Jaap Aafjes op 26/01/2025 12:03:04

Soneg
Advanced Member

1627 berichten

Geplaatst - 26/01/2025 :  14:41:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
@ Jaap , je mag wel wat vriendelijker reageren hoor , we zitten hier niet op X ( twitter) om je onvrede over het antwoord te spuien.
Als er geen enkele reactie komt is het ook niet goed , dus een beetje vriendelijker reageren graag

Genos2/MFC10/YC61/Korg PA5X

T-Rossie
Moderator

3255 berichten

Geplaatst - 26/01/2025 :  15:31:39  Toon profiel  Reageer met citaat
@Jaap:
Het is me niet helemaal duidelijk hoe je in de draad 'Musicfinder' opeens op midifiles kopiëren uitkomt.

Het is inderdaad 'de toon die de muziek maakt' en daarom zie ik geen reden meer om hier verder energie in te steken.

Jaap Aafjes
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 28/01/2025 :  13:47:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Even aan alle sorry dat ik zo rot terug kwam is en was ook nooit mijn bedoeling en X gebruik ik niet of nooit.
mijn reageren kwam uit: voordat ik mijn vraag stelde ik al de handleiding had geraadpleegd en wel pagina 66.
Hier vond ik niet wat ik zocht en een antwoord dat ik op pagina 66 moest kijken kwam op dat moment verkeerd over. Nogmaals SORRY.
De vraag of alle nummers vanaf een USB stick in 1 handeling overgezet kan en hoe heeft te maken met: Wanneer ik via SONG een nummer op mijn USB stick selecteer er een lampje aangaat wat aangeeft dat ik deze naar de MF kan overzetten ( een midifile dus)
Ik ging ervan uit dat mogelijk de hele selectie in 1 keer naar de MF kon worden overgezet.

Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000