Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 scat- samples??
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

gerrit
Junior Member

57 berichten

Geplaatst - 14/01/2007 :  16:15:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Op de HD staat al het een en ander zeg maar standaard op via de firma Oostendorp.
Nu staat daar ook een map die heet Scat-Samples die krijg ik niet geopend zodat er ook wat instaat.
Nu is mijn vraag waar open ik deze map mee zodat ik ook kan zien wat er instaat, en waar staat het dan onder als ik dan iets selecteerd??
groeten gert-jan

rwmschei
New Member

44 berichten

Geplaatst - 14/01/2007 :  17:50:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van rwmschei  Reageer met citaat
Hallo Gerrit,

Deze samples zijn waarschijnlijk "Custom voices" en die moet je eerst toewijzen.

Ga eerst naar het voice-creator menu en kies"individual load". Ga vervolgens naar de map met de samples en kies de gewenste "Scat". Hierna moet je aangeven op welk nummer je het nieuwe geluid, in de "Custom voice bank" wilt hebben. En klaar is Kees (Gert-Jan).

Als je het keyboard nu nieuw opstart zul je zien dat de "Voice" automatisch geladen wordt en kun je ze na het opstarten bij de "Custom Voices" selecteren.

Groeten en veel succes,

Rene
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000