Hallo Genos2 bezitters er is een nieuwe versie beschikbaar.
het gedrag aangepast zodat zelfs als u sommige van de linker Parts en rechter 1-3 Parts uitschakelt terwijl Sustain is ingeschakeld, de noten die al klinken op die Parts gehandhaafd blijven totdat Sustain wordt losgelaten (uitgeschakeld). Er is een instellingsitem “Slider Mode” (Catch/Jump) toegevoegd waarmee u de responsmethode van de LIVE CONTROL schuifregelaars kunt wijzigen, op het display dat wordt opgeroepen via [MENU] -> [Live Control] -> [Menu]. Met deze instelling kun je nu schakelen tussen de standaard schuifregelaarrespons van Genos2 (Catch) en een respons waarbij de waarde onmiddellijk verandert als je de schuifregelaars beweegt (Jump; hetzelfde als bij Genos). Het gedrag met betrekking tot het al dan niet beïnvloeden van de pitch bend op het Harmony-geluid (Vocoder) van Vocal Harmony is veranderd, zodat het hetzelfde is als bij Genos. Het bedienen van de pitch bend beïnvloedt nu het Vocoder-geluid.
Ik ben een beetje in verwarring omtrent de firmware update van de Genos2.
Ik dacht gehoord en gelezen te hebben dat er voor de Genos2 een nieuwe firmware versie verschenen is in deze maand maart 2025.
Begrepen heb ik dat er inmiddels versie 2. of hoger moet zijn. Alles wat ik zie is versie 1. (plus wat hogere) of versie 1.2. Maar nergens zie ik versie 2.0 of hoger van de Genos2.
Kan iemand mij uit de droom helpen en een link posten over de firmware updater van de Genos2, en waar ik die vinden kan??