Goedeavond allemaal,Ik heb vandaag op You Tube een video gezien waar het nieuwe Entertainer pack 2025 wordt vergeleken met het Entertainer pack uit 2016.Ik heb mijn Genos 2 nu zo'n drie maanden maar ben er eigenlijk nog niet aan te gekomen om deze Entertainer packs zelf eens uitgebreid te gaan beluisteren.Maar na het zien van de video was ik wel erg nieuwsgierig hiernaar.En ja het is natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik vond inderdaad het Entertainer pack 2016 veel mooier dan het 2025 Pack.Veel mooiere en bruikbare stylen en prachtige One Touch Settings.Ik heb er echt van genoten, maar ja ik ben dan ook een superfan van de Duitse Schlagers.Groetjes Jo
Het gebruik van YEM vind ik nutteloos. Waarom dit door Yamaha gebruikt wordt is voor mij onduidelijk. Andere merken gebruiken dit systeem niet. Bovendien is er geen mogelijkheid om bestanden toe te voegen. Wil je andere bestanden gebruiken dan worden je vorige bestanden geformateerd (gewist). Een verouderd systeem dus. Tegenwoordig moet het mogelijk zijn om bestanden toe te voegen zonder format. Ik begrijp dat hiervoor meer geheugen nodig is. Korg heeft deze optie wel.
@Northon: Je kunt wel packs toevoegen, doe dit met een .cqi bestand in plaats van een .cpi bestand. Alle merken hebben wel iets waar niet alle klanten 'blij' mee zijn