Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Overzetten registratiebestanden van PSR 800
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

Runcase56
Starting Member

1 bericht

Geplaatst - 14/10/2025 :  13:08:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Goedendag
Ik heb een PSR8000 waarop ik voor ruim 700 nummers een registratie heb gemaakt en heb opgeslagen onder een geheugentest. Het nummer van die bank en toets staat bij het te spelen nummer in het songboek.
Ik wilde graag wisselen tussen instrumenten bij het wisselen tussen couplet en refrein. Maar dan moet je 2 toetsen (R1, R2 of Lead) tegelijk indrukken om de 1 aan en de ander uit te zetten.
Ik heb toen fcb1010 footcontroller gekocht in de hoop dat ik daarmee het wisselen te kunnen bedienen. Helaas is dat niet gelukt.

Uiteindelijk dan maar een 2e hands Tyros 3 gekocht.
Daar kan ik wel alles met footswitches bedienen wat ik wil.

Maar nu wil ik al mijn voorgeprogrammeerde nummers overzette naar de Tyros.
Als ik de gebruiksaanwijzing en de items op dit forum lees, dan kan je dus geheugenbanken van 8 toetsen aanmaken.
Ik heb ruim 30 verschillende boeken met meer dan 8 nummers erin.
Ik heb nu dus bestanden per boek ( of serie boeken) van Max 128 nummers
Hoe krijg ik dat overzichtelijk op de Tyros. Ik kan niet goed opmaken of je aparte mappen kan maken.
Ik heb bijvoorbeeld 10 boeken van Frank Rich. Dan zou ik dus een hoofdmap Frank Rich aan kunnen maken. Daaronder mappen met Deel 1 enz. En daarin banken met 8 nummers.

Blijft nog de vraag over hoe ik de registratie bestanden van de PSR naar de Tyros kan overzetten.
Ik heb een registratiebestand van de PSR naar een floppy gekopieerd en die met een usb diskette station ( inderdaad old scool maar nog steeds werkend) aan de Tyros gekoppeld. Maar de Tyros kon de bestanden niet lezen.

Is er iemand die een oplossing weet..

Alvast bedankt
Kees

Kz
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000