| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
eddycafmeyer
Average Member

359 berichten |
Geplaatst - 19/11/2025 : 17:25:39
|
Dit zijn een reeks handige knoppen juist onder het scherm van mijn PSR. Bij het opstarten van het keyboard zijn de 6 knoppen: VH Harmony On/Off, Fade in/out, Talk On/Of, Score, Text Viewer,Registration Bank Information
Deze knoppen kunnen gewijzigd worden, ik verkies VH Harmony On/Off, VH Effect On/Off, Talk On/Of, Text Viewer, Text Viewer Page+, Registration Bank Information .
Mijn vraag is: kunnen mijn instellingen voor de AssignableButtons vastgezet worden, zodat ze bij het opstarten van mijn keyboard mijn keuze volgen?
Nu moet ik steeds een bepaalde registratie opstarten waar mijn keuze in staat en dan werken met de Freeze-knop, is wat omslachtig. |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 19/11/2025 : 22:21:04
|
Druk op de memory knop , dan kan je selecteren wat je in een registratie wil opslaan , ook de settings van je knoppen kan je vastleggen in een registratie.
Genos2/MFC10/YC61/Korg PA5X |
 |
|
|
eddycafmeyer
Average Member

359 berichten |
Geplaatst - 20/11/2025 : 11:54:21
|
Klopt Arno, maar dan moet ik steeds via de registraties werken, ik zou graag mijn Assigneble-instellingen kunnen opstarten zonder de registraties te gebruiken, Toch bedankt voor je antwoord, Eddy |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|
|
|