Ik heb een song opgenomen met midi multi recording. En opgeslagen. Achteraf deed ik aanpassingen via de MIXER: een instrument aangepast, de volumeverhouding tussen de kanalen...
Mijn vraag: hoe kan ik deze wijzigingen in de song opslaan?
Alvast mij eindejaarswensen aan de leden van dit Forum!
Genos2 2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren
-op kbd druk knop "Recording" -op scherm druk op "Midi" Multi Recording" -op scherm, bovenaan > laad de midifile, -doe de gewenste wijzigingen in de Mixer en sluit het venster -op scherm, bovenaan > druk op "Set Up" -in de opslagdialoog > vink aan wat moet opgeslagen worden -onderaan de opslagdialoog > druk op "Execute" -na uitvoering (enkele seconden) > druk op "Close" -in het scherm bovenaan > druk op "Save" -"Save" sla de file op in de gewenste locatie en onder de gewenste naam. (Save Here) -in schrijfscherm > wijzig eventueel de naam -druk op "OK" -verlaat het scherm "Multi Recording" via "X"(kruisje) of "Exit".
Stijn, Van harte dank voor de correcte werkwijze! Ik had dit zelf niet gevonden, en ik vermoed dat ik in de handleidingen daar ook niets over vond... zal het nog eens nakijken! Uw werkwijze werkt in elk geval uitstekend.
Vrolijke feestdagen, en een gezond 2026 daar in Diepenbeek!
Genos2 2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren