Auteur |
Onderwerp  |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 25/01/2007 : 16:48:12
|
hallo forum leden en bezoekers. is het belangrijk om je keyboard te updaten?ik heb dit namelijk nog niet gedaan sterker nog ik ben nog niet met mijn keyboard online geweest,de reden daarvan is dat ik toch niets kan kopen via internet want, je hebt een creditcard nodig,en die heb ik niet. en ben ook niet van plan alleen voor mijn keyboard z,on creditcard aan te schaffen. maar mijn vraag is eigenlijk zijn de updates erg belangrijk?? anders zou ik het via een andere weg moeten doen via Henk Oostendorp???????
groeten ruudje
|
|
theplayer
Moderator

3044 berichten |
Geplaatst - 25/01/2007 : 16:58:37
|
Hallo Ruudje,
Ja, het is raadzaam om de verkrijgbare uipdates uit te voeren. Middels deze updates worden foutjes verholpen, cq verbeterigen aangebracht.
Om te updaten hoef je niet met je Tyros 'online' te gaan. Als je op mijn site kijkt: http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/t2-tips/indext2tips.html En dan links bij 'OS upgraden'. Hier staat een link waar je meteen de juiste versie kunt downloaden. Er staat tevens bij hoe je te werk moet gaan. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Bewerkt door theplayer op 25/01/2007 17:00:30 |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 26/01/2007 : 11:28:05
|
hoi Frans
bedankt voor de tip,maar nog een vraag weet jij hoe ik aan styltjes kan komen zonder dat ik online moet gaan kopen?(i.v.m. creditcard gedoe)
groetjes ruudje |
 |
|
theplayer
Moderator

3044 berichten |
Geplaatst - 26/01/2007 : 12:38:09
|
Hoi Ruudje,
Probeer eens te googelen. Met een beetje geduld vind je er wel duizend. Gooi de slechte weg en je hebt er misschien 50 over. Maar die hen je dan wel. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 28/01/2007 : 11:33:10
|
ben jullie weer zeeeeeeer dankbaar!!!!
groeten ruudje |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 28/01/2007 : 12:44:07
|
quote: Originally posted by ruudje
ben jullie weer zeeeeeeer dankbaar!!!!
groeten ruudje
je hebt mail met enkele zeer goede styles  groetels sis  |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 29/01/2007 : 23:28:52
|
Beste Ruudje, en Iedereen;
Klik maar eens op de link van de Yamaha-movie in de thread;
"Peter Baartmans geeft info over de MusicFinder+ "
Dan zie je (free) dat de Yamaha Internet Direct Connection ook gratis, zoals met de MusicFinder+, veel leuke interessante mogelijkheden heeft.
Géén Creditkaart nodig, wél veel MusicFinder+ plezier.
Succes ermee, en... weer de groetjes van fboss |
 |
|
marius
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 30/01/2007 : 11:46:41
|
Hallo allen, Voor het gebruik maken van IDC is een registratie nodig van je creditcard. Als dat is gebeurt mag je zoveel "kijken en niet kopen" als je wilt en dat is net als op de markt gratis. Bij aanmelding ontvang je een gratis USB LANadapter van Yamaha.
Een uitgebreide informatie over IDC staat ook op DVD5 van de Workshop beginners. (uitgave Muziekcentrum Oostendorp) De informatie van Peter Baardmans vond ik wat minder. Groeten Marius.
Tyros2 het blijft een wonder. |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 30/01/2007 : 22:05:31
|
k,moet dus toch maar even proberen opt internet dan he?
Jongens bedankt!!
Sis de styltjes waren helemaal toppie hoor !!
groetjes ruudje |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 01/02/2007 : 08:08:49
|
quote: Originally posted by ruudje
k,moet dus toch maar even proberen opt internet dan he?
Jongens bedankt!!
Sis de styltjes waren helemaal toppie hoor !!
groetjes ruudje
Kweet het  sis |
 |
|
|
Onderwerp  |
|