Hallo, ik wil mij even voorstellen ik ben Willem en ik heb pas een genos gekocht bij Oostendorp ben er blij mee alleen ik snap niets van die registratie die ik erbij heb gekregen bv. kun je een hele map in een keer in je registratie kwijt ik heb veel op internet gekeken maar kan daar niets over vinden kan iemand mij hier bij helpen met vriendelijke groet, Willem
Allereerst gefeliciteerd met je Genos en welkom op dit forum. Als je iets hebt zullen we je proberen te helpen.
Als je met die registraties wilt werken doe je het volgende. Druk tegelijk op reg + en -, dan wordt het registratie menu geopend. Ga da naar de locatie waar je regs staan opgeslagen. Kies dan de reg uit die je wilt gebruiken. De bank wordt nu geladen onder de knoppen 1 t/m 10. (Één registratie zit onder één knop. 10 knoppen noemen we een bank.) Nu is de vraag of er per knop één liedje onder zit, of dat er meerder registraties zijn per liedje. Druk gewoon op een knop en kijk wat er gebeurd. Veel plezier met het spelen op je Genos. Groetjes,
Maar ik heb een stick gekregen waar ook registraties op staan moet ik deze eerst in user plaatsen vanaf de usb of moet je deze een voor een inladen in de genos dit is misschien een rare vraag maar ik ben echt een leek op de genos lijkt moeilijker dan de tyros 2