Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Drumkits Midifiles
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

Gerard
Starting Member

1 bericht

Geplaatst - 03/04/2026 :  13:10:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste speelgenoten,

Allereerst wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Gerard en ben van huis uit accordeonist, heb diverse orgels en keyboards gehad waaronder diverse Soltons en Yamaha`s. Ben een goede kennis van Richard die veel verstand van zaken had en regelmatig reageerde maar waar ik helaas geen beroep meer op kan doen.

Ik ben niet iemand van de fora maar ik mag graag jullie vragen lezen en daar lering uit trekken. Zelf heb ik een vraag sinds en de Genos 2 in bezit hebt die ik graag aan jullie wil voorleggen.

Het gaat om de drumkits van sommige (niet allemaal) midifiles die op de G1 wel prima afspeelde maar op de G2 niet.
Normaliter wordt de standaard-kit gebruikt maar bij sommige heeft het apparaat de punchy-kit aan de midifile toegevoegd. Oostendorp kan hier niet zo veel mee en zoals vele weten is een midifile aardig `gebakken` en moeilijk te veranderen tenzij je softwarematig te werk gaat.

Via de G-2 krijg ik het intern niet voor elkaar om in de midifile de standaard-kit op te slaan. Mijn vraag is of sommige van jullie dit euvel ook hebben.

Wat is de makkelijkste klap om dit op te lossen want om nou elke keer een andere kit toe te wijzen bij het spelen is ook omslachtig.

Alvast bedankt voor de reactie,

Gerard.
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000