| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
eddycafmeyer
Average Member

387 berichten |
Geplaatst - 28/04/2026 : 12:18:21
|
Jaren geleden maakte ik van 2 midifiles met een (gratis) programm op eenvoudige manier 1 midifile, door ze na elkaar te plakken en op te slaan als een nieuwe midifle. Ben jammergenoeg vergeten met welk programm ik dit deed, enig idee?? |
|
|
vlbrgt
Senior Member

624 berichten |
|
|
Heiko
Advanced Member

1650 berichten |
Geplaatst - 29/04/2026 : 14:57:07
|
Heb het ook ff geprobeerd. Lukt inderdaad Etienne, fluitje van een cent, een Tien voor jou! ps Anders had je ook 2 compositie lijm kunnen proberen...  
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
 |
|
|
eddycafmeyer
Average Member

387 berichten |
Geplaatst - 29/04/2026 : 16:54:28
|
Hallo Etienne, Ik deed het vroeger met een andere app, maar jouw tip is goud waard: Inderdaad met MixMaster lukt het wonderwel goed. Bedankt. Wat een prachtig forum is dat toch hier, met vele helpende muziekhanden. Nu start met een Elvis-midifile-medley, hopelijk regent het heel binnenkort zodat we wat meer op ons keyboard kunnen tokkelen.... Eddy |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1650 berichten |
Geplaatst - 29/04/2026 : 17:16:04
|
Nou Eddy, laat het in België maar regenen dan, ik speel wel door, rain or shine!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|