Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Print Screen op G2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

johanleo
Average Member

241 berichten

Geplaatst - 20/06/2026 :  12:14:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik gebruikte de procedure van de Genps1 om een sprint screen te maken.
Dit werkt niet op mijn Genos2...

Is er een andere werkwijze voor de Genos 2 ?

Alvast dank!

Johan

Genos2
2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren

johan

stijn
Average Member

328 berichten

Geplaatst - 21/06/2026 :  11:24:48  Toon profiel  Reageer met citaat
De procedure is dezelfde als bij Genos1.

Zorg dat de Genos volledig is uitgeschakeld.
Plaats een USB-stick.
Druk de knoppen BREAK + ENDING 2 + ENDING 3 tegelijkertijd in en zet de Genos aan.
Laat de knoppen na enkele seconden los.
Maak een 'screen capture' met de toets OTS4 (ONE TOUCH SETTING 4).

Het gebeurt wel eens dat er geen pieptoon te horen is bij het maken van een schermafdruk.

Stijn
Ga naar bovenaan de pagina

johanleo
Average Member

241 berichten

Geplaatst - 23/06/2026 :  08:23:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank, Stijn,
Ondertussen werkt het, doch niet altijd... Vermoedelijk heeft het iets te maken met het moment van loslaten van de drie ingedrukte knoppen...

Groeten,


Genos2
2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren

johan
Ga naar bovenaan de pagina

stijn
Average Member

328 berichten

Geplaatst - 23/06/2026 :  12:44:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Hei Johan, dank voor de feedback.
Klopt. Het werkt soms wat vreemd. Af en toe druk ik OTS4 voor een schermopname maar hoor ik geen pieptoon meer... toch wordt er een kopie gemaakt.

Veel speelplezier nog,
Stijn
Ga naar bovenaan de pagina
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000