Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 volume wijzigen van een intro3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

theo caris
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 26/06/2026 :  13:06:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb een user stijl van een bepaald muziekstuk.
Hier zit een intro3 in die wordt gebruikt als tussen solo in het muziekstuk.
Ik heb wat video's gezien van de style creator.(ingewikkeld)
Vraag: Is het mogelijk om in een bestaande stijl het volume van de intro 3 te wijzigen?
Zo ja, weet iemand hoe dit moet? (ben geen professional)
Thanks.
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000