Auteur |
Onderwerp |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 24/11/2005 : 11:45:56
|
Weet iemand een goede site met free downloads van Acapella's? Acapella's zijn de vocale geluidssporen van een muziekstuk. Sites met geluidseffecten zijn ook welkom.
Via google wat geprobeerd te vinden, maar erg onoverzichtelijk. Wellicht heeft een van jullie er al wat ervaring mee. Ik wil wat gaan expirimenteren met het inladen van acapella's als wav-bestanden op de HD van de T2.
Groet, Ruud |
|
n/a
deleted
1312 berichten |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 24/11/2005 : 19:49:05
|
quote: Originally posted by sis De prijs weet ik niet maar het is zeker niet duur
Even een voorbeeld van die prijzen: The Giovani Edition DVD € 379.-- Symphonic Choirs DVD € 799.-- Diamond Vocals 2 2CD € 85.-- Enz enz. Dat vind ik nog al wat voor een dvd/cd waar je het meeste niet van gebruikt. Ook is het meeste mét instrumentale ondersteuning. Ik denk dat het heel veel zoeken wordt op het internet of al je cd's thuis, van vrienden, familie, kennissen enz enz eens goed beluisteren. Groetjes,
Frans |
Bewerkt door theplayer op 24/11/2005 20:20:07 |
|
|
martijns
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 24/11/2005 : 20:18:18
|
Deze CD's zijn het dubbel en dwars waard! het is echt super wat er op deze CD's staat, en voor een hoop mensen denk ik vrij bruikbaar!
Martijn Snoek |
|
|
n/a
deleted
158 berichten |
Geplaatst - 25/11/2005 : 06:30:09
|
Dat geld ook een beetje voor de bladmuziek, je hebt veel boeken met bladmuziek waarvan je uiteindelijk maar een paar nummers gebruikt om mee te gaan oefenen. Deze methode word ook nogal kostbaar! Weten jullie ook een web-site met bladmuziek waar je leuke nummertjes kunt uitzoeken, en die dan eventueel tegen betaling kunt bestellen? |
|
|
jwvandiest
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 25/11/2005 : 13:02:28
|
Hallo Cees
Kijk maar eens op.
www.musiciansroom.net
Hele muziekboeken gratis te downloaden, alleen even registreren en maar downloaden
groetjes Co |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 25/11/2005 : 19:37:02
|
En wat is een website met gratis acapella's, want dat was het onderwerp.
Groet, Ruud |
|
|
n/a
deleted
158 berichten |
Geplaatst - 25/11/2005 : 22:00:43
|
Dat is mooi Co, weer een prachtige web-sit erbij BEDANKT. |
|
|
martijns
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 25/11/2005 : 22:24:10
|
Acapella opnames zal je bijna niet tot niet vinden op sites op redelijke kwaliteit. Deze zijn namelijk zeer schaars, ivm rechten e.d. Als je echt een bepaald stuk in wil laten zingen kan je het beste een advertentie plaatsen voor een zanger(es) die een stuk voor je in wil zingen tegen een aannemelijk bedrag, anders zal je het niet vinden denk ik.
Groetjes,
Martijn Snoek |
|
|
|
Onderwerp |
|