Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 win vista niks met t2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

wimgoudvink
Junior Member

62 berichten

Geplaatst - 01/02/2007 :  09:44:42  Toon profiel  Reageer met citaat
vista werkt wel maar een hoop programmas niet meer
incredimail b.v alles update video kaart moet 128mb zijn
en somige prog.werken niet.
zo wie zo p4
ziet er aardig uit en werkt wel sneller !
heb een 30 dagen versie, bios op 2020 gezet geinstal.
daarna bios terug gezet en zegt nu al een maand nog 28 dagen.
gebruik ongeveer 15gb en advies is 40gb.
want na een paar dagen is de instal bij mij al 26gb.
denk door al die updates(ben je wel ff bezig)
vista home premium heb alle versie's maar denk dat dat niet erg veel uit maakt.
dit is mijn evaring dus niet zuren of ik wel en hij niet!
gr wim

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 01/02/2007 :  09:54:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja , den Bill is weer goe bezig
Ik heb een MAC. die gaat als de brandweer
sis
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1658 berichten

Geplaatst - 03/02/2007 :  14:08:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Bij yamaha zijn al de nieuwe usb drivers voor Vista te downloaden,das mooi voor de toekomst

Soryt

n/a
deleted

158 berichten

Geplaatst - 04/02/2007 :  10:07:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Waarom zou je met vista en allerlei ontbrekende onbekende drivers gaan zitten klooien, wacht toch gewoon een half jaar tot er een op vista aangepaste PC in de handel is. Al die moeilijkheden die mensen ondervinden komt gewoon dat ze veel te veel willen veranderen in een PC. Een nieuw besturingsprogram heeft toch geen echt voordeel?

.

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 04/02/2007 :  10:30:50  Toon profiel  Reageer met citaat
ik ben informaticus en geef sowieso de raad "never change a winning team", hiermee bedoel ik als als je configuratie goed loopt laten lopen.
Ik zie voor het ogenblik geen enkel voordeel om vista en de T2 te koppelen.
Ik draai testen op vista sinds een 6 tal maanden, en kan jullie verzekeren dat je een hoop problemen gaat tegenkomen zeker met oudere software, je weinig hulp gaat vinden omdat er nog niet veel ervaringsdeskundigen zijn naar instrumenten toe.
Het is niet zo dat je moet wachten op hardware voor vista, op gebied van drivers zijn er heel weinig problemen, om te weten als je systeem vista kan draaien doe een test genaamd : Windows Vista Upgrade Advisor te vinden op http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/upgradeadvisor.mspx.
Dit nog even meegeven, je hoeft geen super pc te hebben als je Aero niet laat draaien, dat heeft geen enkele invloed op prestaties maar je hebt een minder flashy weergave zonder vliegende vensters.
Ik besluit: winxp is nu probleemloos te gebruiken wegens leeftijd en ervaring van zowel software als hardware makers, vista zal nog 6 maanden tot een jaar nodig hebben om op dat niveau te geraken. Ik raad jullie af om te updaten gezien geen enkel voordeel.
Voor diegene die een nieuwe pc kopen en er staat vista op, tsja, dan zal het even behelpen worden of aan je leverancier vragen om je oude xp als dual boot te instaleren, dan kan je van de ene of de andere gebruik maken als je ze nodig hebt.

The way to go, heerlijk die Tyros 2

Heiko
Advanced Member

1640 berichten

Geplaatst - 04/02/2007 :  11:13:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Hé Guyske, hartelijk dank voor de duidelijke uitleg. Top!!
Grtzz, Heiko
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000