Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 07:50:15
|
Hoi allemaal. Eindelijk heb ik superpack goed geinstalleerd. Nu al? Ja, vlot hé?  Nu wil ik de custom voices gaan installeren, maar ik heb er zelf ook al een paar mooie staan. Voor de zekerheid deze vraag: De vraag of je voices wil overschrijven komt toch alleen wanneer er al voices met dezelfde naam in die map bevinden? Die ik zelf heb geprogrammeerd heb ik -H achter de naam gezet. (Guitar-H) dan kan ik de custom voices van de superpack er toch gewoon bij zetten? Gtrzz, Heiko
|
|
theplayer
Moderator

3042 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 08:14:37
|
Hallo Heiko,
Nee, want ze gaan er gewoon overheen. Hij kijkt daar naar de plaats en niet naar de naam! Let dus op wat je doet. Natuurlijk staat er op mijn site ook weer een stuke over. "T2 superpack installeren". Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 10:31:09
|
Hoi Frans, Ik had op jouw site gekeken, vandaar mijn vraag. Ik vond het al vreemd dat je niet vermelde dat alleen bestanden met dezelfde naam worden overschreven. Dat is nu dus duidelijk. Ik moet dus mijn eigen voices ergens naar toe kopieren, de custom voices van het superpack instaleren en daarna mijn voices er een voor een bij zetten? 
Heb vertrouwen in een kennis die verstand heeft van je instrument... |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 12:40:18
|
....Ben ik weer.... Nog even gechecked op jou website Frans: Elke voice krijgt zo te zien een uniek nummer van T2. Als ik eerst alpenvoices installeer zouden de registraties van Superpack dus goed moeten werken. Wanneer ik dan mijn eigen voices installeer (indvidual load) krijgen die een ander nummer dan ze eerst hadden (#063-000-026, enz?), dus moet ik de registraties opnieuw programmeren die gebruik maken van die eigen voices. Snap ik het nog of begrijp ik het al? Grtzz, Heiko |
 |
|
theplayer
Moderator

3042 berichten |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 22:01:58
|
Frans, ik ben sprakel  s Thanks voor de support! Grtzz, Heiko |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/02/2007 : 22:07:55
|
Om nog een stapje verder te gaan: Was het toch slimmer van Yamaha geweest om die Alpenvoices een eigen map te geven? dan kon je gewoon je eigen voices laten staan. Of zit ik er nu toch naast?
Ik denk altijd heel goed na voer ik iets stoms zeg...... |
 |
|
theplayer
Moderator

3042 berichten |
Geplaatst - 23/02/2007 : 12:57:05
|
Hallo Heiko,
Het is goed dat je eerst goed nadenkt. Er is een map 'Custom Voices'. Deze is verbonden met de knop 'Custom Voices'. Je kunt natuurlijk niet 2 mappen met één knop verbinden. Het 'probleem' ontstaan doordat een customvoice gekoppeld is aan een plaats. Deze plaats is weer gekoppeld aan een bestand op de harde schijf. Ja, dan wordt het een keuze wie waar mag. Zo heeft Marco er voor gekozen zijn orgelklanken op 127 en 128 te zetten. Yamaha is wat arroganter en pakt 1 t/m .... Natuurlijk mag je zelf ook nog wat hebben. Maar Yamaha kan natuurlijk niet voor iedereen de registrations (presets) aanpassen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 23/02/2007 : 13:22:05
|
quote: Originally posted by theplayer
Maar Yamaha kan natuurlijk niet voor iedereen de registrations (presets) aanpassen.
..snap ik. Aanpassen niet,maar "ze" hebben er wel registraties bijgeleverd. Dus, zoals je zegt, als Yamaha bijv. de eerste 100 plaatsen voor de voices had vrijgehouden voor de consument was het wel zo netjes geweest. Ik zal vanavond mijn voices maar een stuk opschuiven, anders zit ik bij het eerstvolgende pakket weer met de gebakken peren. Volgende keer beter. (T3?) Grtz, Heiko |
 |
|
|
Onderwerp  |
|