Auteur |
Onderwerp  |
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 24/02/2007 : 14:13:22
|
Hallo.
weet iemand een leuke registratie voor het liedje You are my sunshine.
Rosita |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 24/02/2007 : 17:11:49
|
Probeer eens een 6/8 ballade met een mondharmonicaatje.
Grtz,
Daniel, |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 24/02/2007 : 21:52:32
|
sorry sorry sorry! Ik dacht dat je When I need you bedoelde zus want You are my sunshine op 6/8 ballade met een mondharmonica is wel heel speciaal haha wel eens leuk om te proberen haha iets voor Heiko mss???
Maar een leuke registratie voor You are my sunshine is country Swing1 met een dwarsfluit.
Groetjes,
Daniel,
Of bedoel je een andere sunshine? |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 25/02/2007 : 05:41:35
|
quote: Originally posted by MrBoembas
sorry sorry sorry! Ik dacht dat je When I need you bedoelde zus want You are my sunshine op 6/8 ballade met een mondharmonica is wel heel speciaal haha wel eens leuk om te proberen haha iets voor Heiko mss???
Gelukkig, ik ben tenminste herkenbaar. Dat willen wij toch zijn als muzikanten, niet waar?  Daniel, ik heb jou "vergissing" even uitgeprobeerd. Als je You are my sunshine zó speelt zie je een man zitten, in de volle zon, met een lange leren regenjas aan, een zuidwester op en een zonnebril. And slowly singing "You are my sunshine...." Bluesy man!!  Laat ik het deze keer gewoontjes houden. GayGordon (World) klinkt lekker standaard voor dit nummer. GayJoling kan ook, maar die zit niet op je T2. Eigenlijk maakt het niet uit voor zo'n "draak" van een nummer, die niet uit je hoofd is weg te rammen, welke stijle je speelt... Zelf ga ik natuurlijk richting Latin voor dat soort nummers. Veel moduleren, op tempo, lekker spannend maken.... Suc6 met het uitzoeken! Grtzz, Heiko |
Bewerkt door Heiko op 25/02/2007 13:28:56 |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 25/02/2007 : 23:45:53
|
Ja die vergissing was echt erg hé als je een een man ziet in de volle zon met een lange jas is het volgens mij een potloodventer maar daar moeten we maar niet aan denken hé Heiko en die zuidwester haha laat maar een zonnenbril voor onherkenbaarheid.
Maar Latins dat is niet eens zo een gekke registratie hé voor dit nummer het is ook wel apart en spannend. Maar ja Roosje wilt weer op de ouderwetse tour dus een beetje die James Last achtige style te voorschijn toveren een dixie achtige sfeer en dan word het helemaal top met Roos.
En hé Muzikanten kennen elkaar hé de muziekwereld is zo klein Zelfs onze grote vriend Marco Riedijk riep in Wezep op de demonstratie MrBoembas kan je na gaan dat je wel bekend word althans lange haren en een baard is wel opvallend (Grapje)
Nu moet ik stoppen met Tyros2 spelen want anders staat de politie voor de deur en dan nemen ze mijn tyros2 mee die rotzakken die willen gewoon een fantastisch instrument hebben in hun politiekorps orkest dus ja om dat te voorkomen dat die word afgevoerd
Zo dan rest mij nog 1 ding allemaal lekker gezellig spelen onder de koptelefoon met you are my sunshine!!!
Grtz en sloppel! (slaapwel) .
Daniel,
En Roos toon volgende keer maar je kunsten aan ons allemaal in Wezep, als Marco even stopt dat jij het even kan overnemen daar Roos verras de Winkel Oostendorp  ik heb 1 x eens op Marco zijn Tyros2 mogen spelen bij Henk in de zaak en het was wel lachen hé hahaha |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 26/02/2007 : 16:05:58
|
En al gelukt Roos met your are my sunshine??? |
 |
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 27/02/2007 : 23:15:29
|
Hoi daan
Ik heb er nog niets aan gedaan, omdat ik geen tijd had maar daar komt wel gauw verandering in.
Groetjes
Rosita |
 |
|
amateur
Junior Member

74 berichten |
Geplaatst - 27/02/2007 : 23:40:21
|
Hallo Rosita,
Probeer eens "Orchestra swing 2", tempo 160. Dan klingt het net zoals orgineel in 1945. Succes!
Ton |
 |
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 01/03/2007 : 20:08:16
|
Hallo Ton,
Bedankt, en zodra ik mijn Tyrosje weer terug heb zal ik dit zeker gaan spelen.
Groetjes
Rosita |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 05/03/2007 : 02:23:55
|
Of even de tyros-2 styles omzetten naar Roland  |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 05/03/2007 : 06:57:33
|
Hé joh, plaag je zus niet zo!  |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 05/03/2007 : 23:51:58
|
Hé die Heiko,
Ik plaag haar helemaal niet man haha alleen als zij achter de tyros2 zit moet ik watjes in mijn oren stoppen haha nee joh, ze speelt wel goed. Ik bouw wel de VA-7 om naar een Tyros2 haha.
Grutten, aus der west!!!
Daniel, |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 23/03/2007 : 06:24:52
|
probeer eens een dixieachtige style  |
 |
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 24/03/2007 : 21:28:17
|
oke dat is ook een hele leuke style om te spelen.
Rosita |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 25/03/2007 : 12:34:33
|
Hoi Rosita,
Een leuke en leerzame manier om met styles te spelen is door een bezoekje te brengen aan http://psrtutorial.com/ hier plaatsen yamaha keyboard bezitters liedjes die ze spelen. 1 van deze members is Pauline Z http://psrtutorial.com/P/PZ.html ze heeft al meer dan honderd songs opgenomen en beschikbaar gesteld in verschillende volumes. Het leuke van deze songs is dat ze op de Tyros2 zijn opgenomen dus zodra je de song laadt dan past hij ook de settings aan op je keyboard, m.a.w je instellingen om de song na te spelen staan direkt klaar. Het luisteren naar andere performers geeft je inspiratie om zelf te experimenteren op styles en settings. Veel succes.
Groetjes Evert. |
Bewerkt door Evert op 25/03/2007 12:36:53 |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 25/03/2007 : 22:25:30
|
Leuke sites Evert  |
 |
|