Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Tyros 2 weg
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 28/02/2007 :  21:19:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb vandaag pech mijn tyros 2 is weg,ik was vanochtend in Wezep om mijn tyros 2
na te laten kijken want de microfoonsetting deed het niet technische storing.
Nu moet die naar Yamaha Lelystad om na gekeken te worden en het kan ongeveer 2 a 3 weken duren
Heeft iemand anders ook dit probleem gehad.? Dus ik zit nu een paar weken
zonder mijn mooie Tyros. En ik wil de firma Oostendorp bedanken voor de goede service.
En nu maar afwachten.

Rosita

Jackyboy
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 28/02/2007 :  21:25:03  Toon profiel  Klik om Jackyboys MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat

Wat was het probleem dan precies met je microfoon , had je geen geluid ?
Maar hopen dat je hem weer gauw thuis hebt

Jack
Ga naar bovenaan de pagina

Heiko
Advanced Member

1640 berichten

Geplaatst - 28/02/2007 :  21:42:42  Toon profiel  Reageer met citaat
...eerst de woofer, nu de waffer, die T2 van jou is op maandagmorgen in elkaar gezet zeker. Heb ik gehad met een splinternieuwe MAZDA. Niks dan ellende. Dan maar een ouwe BMW, Rijdt altijd!
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je je T2 voor een toonwielorgel moet inruilen.
Sterkte ermee!
Grtz, Heiko

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 01/03/2007 :  20:16:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Het probleem is dat de microfoonsetting gewoon het niet meer doet je krijgt er geen geluid uit als je een microfoon of ander audio aparatuur er op aansluit.

We hebben Oostendorp eerst opgebeld en David zei allerlei manieren maar we kwamen er nog steeds niet uit alles klopte gewoon en niets stond verkeerd dus toen maar naar Henk toe en Henk zei kom maar naar de winkel tegen Roos. en daar in de winkel keek de monteur hem na en kwam er ook niet uit en is echt een programmatische fout dat echt bij Yamaha Nederland moet verholpen worden en dat kan ongeveer 2 a 3 weken duren helaas maar nu staat er eventjes de Roland VA-7 in de plaats en die speelt ook best wel redelijk goed.

En Haiko tuurlijk ruilen wij hem niet om voor een toonwielorgel hé haha. Maar eventjes op de Roland VA-7 spelen en ja daar zijn geen registratie banken in dus zijn we aangewezen op zomaar iets in te drukken hé haha

Sehr goed

Grute,

Daniel,

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 02/03/2007 :  21:54:21  Toon profiel  Reageer met citaat
op de va-7 speel ik niet op, omdat daar geen registratie banken op staan en hij speelt ook niet lekker geef mij gewoon maar de tyros 2 ik vind nog altijd de tyros 2 de mooiste keyboard die er is en ik mis het nu enorm.

Rosita

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 03/03/2007 :  09:29:14  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by Rosita

op de va-7 speel ik niet op, omdat daar geen registratie banken op staan en hij speelt ook niet lekker geef mij gewoon maar de tyros 2 ik vind nog altijd de tyros 2 de mooiste keyboard die er is en ik mis het nu enorm.

Rosita

zal ik je komen troosten
sis

entertainer
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 03/03/2007 :  12:23:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Géén registratie banken op de VA-7 ??? dan moet je ze er uit hebben gesloopt, want er zitten er toch echt 128 in, daarom vindt ik de combinatie van de VA-7 met de Tyros-2 zo perfect voor een optreden.
De combinatie van de warme klanken van de VA-7 en de zo eigen Yamaha klanken van de Tyros-2 geven mij alles wat ik maar wensen kan.
The Entertainer

www.jandraijer.nl

JWD

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  02:23:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Nou Roosje heb de Roland VA-7 niet gesloopt wat ze bedoelt is dat ze geen registratiedata kan maken als de VA7 uitzet is alles weer weg en ja tuurlijk heb hij standaard Registraties zoals elk Keyboard alleen eigen registraties onthoud hij niet.

Grtz,

Daniel,

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  21:16:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Sis,

Dat mag hoor maar kan ik jou tyros 2 niet lenen

Groetjes
Rosita

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  23:38:59  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
amsterdam-voorthuizen valt best mee, kom hier maar pingelen roos.

Greetz Barry

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  23:54:00  Toon profiel  Reageer met citaat
haha Sis kom je dan naar hier ? voor Roos
en HIFI euh UHF pingelen ben je verzekerd voor je T-2? Als Roos er op speelt haha

Grtz,

Daniel,

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 06/03/2007 :  20:02:55  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Pas maar op de 23e of de 24e gaan Roos en ik samen op een vleugel spelen bij Oostendorp, tegen beschadigingen leggen we er wel eerst een kleedje op.

Greetz Barry.

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 06/03/2007 :  22:36:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Barry

Gezellig samen op een vleugel spelen is weer eens wat anders dan op de tyros 2.

Groetjes

Rosita

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 24/03/2007 :  21:37:25  Toon profiel  Reageer met citaat
ik heb gelukkig weer sinds woensdag mijn tyros terug, en zit er weer heerlijk op te spelen.

Rosita

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 25/03/2007 :  22:26:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat is waar ik heb ze ook gemist.

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 26/03/2007 :  12:08:49  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Sorry Roos, heb t weer eens een keer niet kunnen redden, ik had een groot buffet zaterdag en zit midden in een overhuizing. De zaak is verkocht en zit met het inwerken van de opvolging, en ook met wat ik zelf nou eens zou gaan doen, misschien heeft Oostendorp wel een plekje vrij als bezorger, maar hoe dan ook ik ben vanaf 2 april voor t eerst sinds 18 jaar weer eens echt vrij, eerst maar eens op vakantie...........
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000