Auteur |
Onderwerp  |
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 22/05/2007 : 21:48:11
|
Ik heb net de USB drver op een andere PC geinstalleerd. Alles werkte meteen, binnen luttele minuten...Tis dus toch meuglek... Grtzz, Heiko
Heb vertrouwen in een kennis die verstand heeft van je instrument... |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 22/05/2007 : 22:44:22
|
Hoi Heiko.
Heb je dan een nieuwe pc gekocht????
Mijn motto is "Je kunt er maar op 1 manier achter komen, gewoon door het te doen" en heb vertrouwen in jezelf. Grt Henk |
Bewerkt door tyros2 op 22/05/2007 22:45:51 |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 23/05/2007 : 05:39:55
|
quote: Originally posted by tyros2
Hoi Heiko.
Heb je dan een nieuwe pc gekocht????
Mijn motto is "Je kunt er maar op 1 manier achter komen, gewoon door het te doen" en heb vertrouwen in jezelf. Grt Henk
Nee Henk, geen nieuwe PC, ik woon wel tijdelijk ergens anders. En daar staat een PC die ik mag gebruiken, vandaar. Vertrouwen in mezelf ben ik helaas niet mee opgegroeid. Dat uit zich wel in het feit dat ik nieuwe dingen gewoon "eng" vind, vooral wat een computer betreft. Dingen die ik wél weet en kan sta ik 200% achter, dus dat compenseert een beetje. ps Dat van die kennis en het instrument is trouwens een verbastering van de handtekening van Frans, ons aller steun en toeverlaat. Dit als kleine blijk van waardering. Grtzz, Heiko |
Bewerkt door Heiko op 23/05/2007 05:44:31 |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 23/05/2007 : 15:54:42
|
ps Dat van die kennis en het instrument is trouwens een verbastering van de handtekening van Frans, ons aller steun en toeverlaat. Dit als kleine blijk van waardering. Grtzz, Heiko
En dat is terecht, helemaal mee eens.
Grt Henk |
 |
|
Onderwerp  |
|