n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 05/03/2007 : 17:43:14
|
quote: Originally posted by rudi
Bestaan de ideale microfoon instellingen voor de Tyros 2 of is het zelf wat zoeken en beoordelen? Wat me niet evident lijkt is de juiste balans vinden als je op de HD een gezongen nummer wil opnemen.Hiermee bedoel ik de verhouding tussen begeleiding en zangstem. Ik kijk weer uit naar reacties. Rudi
Rudi, jammer maar die bestaan NIET, om de eenvoudige reden dat je altijd op ten minste als je optreed te maken hebt met één of andere P.A. De ene is beter dan de andere Zo heb ik al dikwijls producties gedaan met dezelfde stem ( maar wel met een ander timbre ) Dit vergt een andere EQ , compressie enz... verder vind ik trouwens dat het systeem micro en aanverwanten in T-2 vlug vervormt Nee ik doe het heel simpel, ik werk nu met een draadloze shure SLX 4 met beta 58 kop Gaat als een trein , maar niet over de T-2 ( gewoon de mengtafel binnen ) en gaan met die bannaan Die stemmetjes in de T-2 , neen dank U, is net een vocoder uit de jaren '80 Rudi, je hebt een warme stem , verk.l.o.o.t. het niet !!!!!!!!!!! sis
|
Bewerkt door n/a op 05/03/2007 17:47:13 |
 |
|