Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Microfoon instellingen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  15:10:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Bestaan de ideale microfoon instellingen voor de Tyros 2 of is het zelf wat zoeken en beoordelen?
Wat me niet evident lijkt is de juiste balans vinden als je op de HD een gezongen nummer wil opnemen.Hiermee bedoel ik de verhouding tussen begeleiding en zangstem.
Ik kijk weer uit naar reacties.
Rudi

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 05/03/2007 :  17:43:14  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by rudi

Bestaan de ideale microfoon instellingen voor de Tyros 2 of is het zelf wat zoeken en beoordelen?
Wat me niet evident lijkt is de juiste balans vinden als je op de HD een gezongen nummer wil opnemen.Hiermee bedoel ik de verhouding tussen begeleiding en zangstem.
Ik kijk weer uit naar reacties.
Rudi

Rudi, jammer maar die bestaan NIET, om de eenvoudige reden dat je altijd op ten minste als je optreed te maken hebt met één of andere P.A.
De ene is beter dan de andere
Zo heb ik al dikwijls producties gedaan met dezelfde stem ( maar wel met een ander timbre )
Dit vergt een andere EQ , compressie enz...
verder vind ik trouwens dat het systeem micro en aanverwanten in T-2 vlug vervormt
Nee ik doe het heel simpel, ik werk nu met een draadloze shure SLX 4 met beta 58 kop
Gaat als een trein , maar niet over de T-2 ( gewoon de mengtafel binnen ) en gaan met die bannaan
Die stemmetjes in de T-2 , neen dank U, is net een vocoder uit de jaren '80
Rudi, je hebt een warme stem , verk.l.o.o.t. het niet !!!!!!!!!!!
sis

Bewerkt door n/a op 05/03/2007 17:47:13
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000