Wie kan me helpen? Ik wil in een style track PHR1 van variation 3 kopieren naar variation 2. Ik krijg dit langs geen kanten voor elkaar. Ik heb al van alles geprobeerd en met de handleiding kom ik er ook niet veel verder mee.
Om een Style aan te passen moet je eerst naar: Digital recording --> style creator.
Kies hier het tweede tabblad assembly. U wilt van variatie drie iets naar variatie 2 kopiëren. Met de main variation knoppen (grote gele/oranje knoppen links) kiest u B (de 2e variatie) op het scherm komt een pop-up. Klik op OK.
Nu kunt u kiezen wat u naar de B variatie wilt kopiëren. In uw geval Phrase 1. Kies in het scherm phrase 1. Onderin het scherm geeft u aan waar u het vandaan wilt kopiëren: Copy from main c. Als u dat allemaal gekozen heeft klikt u op save en slaat u de style op.
Om een Style aan te passen moet je eerst naar: Digital recording --> style creator.
Kies hier het tweede tabblad assembly. U wilt van variatie drie iets naar variatie 2 kopiëren. Met de main variation knoppen (grote gele/oranje knoppen links) kiest u B (de 2e variatie) op het scherm komt een pop-up. Klik op OK.
Nu kunt u kiezen wat u naar de B variatie wilt kopiëren. In uw geval Phrase 1. Kies in het scherm phrase 1. Onderin het scherm geeft u aan waar u het vandaan wilt kopiëren: Copy from main c. Als u dat allemaal gekozen heeft klikt u op save en slaat u de style op.
Hoi Robin Als je bovenstaand verhaal allemaal gedaan hebt en je wilt het dan gebruiken in je registratie, ben ik het weer kwijt. Hoe moet ik het gekopieerde in mijn registraties krijgen. Bijvoorbaat dank.
Ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb,maar ik hoop dat je toch het antwoord weet. Gr. snor
Ik heb nog steeds een probleem. Kan mij iemand helpen. Ik wil eienlijk de Break van de style EP Ballad kopieren naar de Break van de Easy Ballad. Hoe moet ik dat doen. Al zovast bijvoorbaat bedankt