hallo hier rwilliam heeft iemand al meer info over de nieuwe keyboards psrs 900 en de psrs 500 van yamaha alleen van de psrs 500 heb ik nog maar iets gezien Henk zegt dat het een verbeterde psr 3000 is maar verder nog geen info
bedankt frans voor de info ik dacht dat dit de map overige onderwerpen was dus wat is het probleem dit slaat natuurlijk niet op jou frans kon toch zijn dat iemand van jullie op de messe in frankfurt is geweest, ..maakt niet uit..mugge-neukers heb je overal de gedachte is..dat ik een soort stand-by keyboard dat licht en niet te duur is, altid bij me heb, zodat in geval van storing,ik de avond altijd kan uitspelen .dit doe ik zo al 28 jaar. voordeel; geen stress! en als pro denk ik dat je je zaakjes goed in orde moet hebben in geval van storing. groeten wim
Je hebt helemaal gelijk Win. Ik heb er zelfs een mee gemaakt die altijd achter in de koffer 'n keyboard had liggen, voor het geval hij onderweg een idee kreeg. 't is maar net hoever je er in gaat. Groetjes,
Ik zal wel een reactie geven over Frankfurt messe. Er komt idd. 4 nieuwe keyboards uit o.a Psr-s500 zeek kleine instap keyboard met Tyros klanken Psr-s700 ( opvolger Psr1500 ) Psr-s900 ( opvolger Psr3000 )
Nieuwe funtie van Psr-S900 is o.a Het opnemen van audio gelijk op je USB Stick in wav formaat. Ingeboude Internet adapter Nieuwe style's En natruurlijk Tyros2 klanken.
Hij wordt verwacht rond eind mei/juni maar het kan ook Juli zijn.