Ik heb via IDC ekele styles gedownload en die staan op usb stick.Nu kan ik deze op geen enkele manier weer oproepen. Heb enkel de hoofdmap 001 onder mijn downloads staan en kan deze niet ver openen.Weet iemand daarvoor een oplossing ?
Hallo Dirk Je zegd dat je de styls op je usb stick hebt staan. Als je vanuit het hoofddisplay (main) op de knop C drukt (Styl ritme) dan moet je toch met de tabknoppen rechts boven aan naar je usb stick kunnen en als het goed is moeten ze daar staan. En anders probeer even wat meer informatie te geven zodat we je kunnen helpen. Want ik haal ook styls via IDC binnen en dat werkt perfect. Grt Henk.
Stop je USB-stick in je PC en kijk of ze er op staan. Mogelijk, denk het niet, moet je nog aangeven in Windows dat je de verborgen bestanden wel wilt zien???
Ok. voor mij is dit opgelost .Ik had de fout begaan de styles op de stick te zetten terwijl ik die rechtstreeks op hd moest plaatsen.Nogmaals bedankt.Dirk
Hoi Dirk, en anderen, Puur uit belangstelling / nieuwsgierigheid: Ik gebruik de ICD niet, maar ik vind het vreemd dat je die styles niet op de USB stick kunt zetten en dan op je HD kunt zetten.
Is dit een kopieerbeveiliging? Werkt het andersom wel? (Eerst naar HD dan copy op stick, dan terug naar HD)