Vandaag kreeg ik een mail van Muziekcentrum Oostendorp dat de Yamaha Tyros2 SFX kit beschikbaar was met de links de beschrijving om de software te downloaden. Bij de beschrijving zijn figuren maar dat is een grijsvlak met niets erin. Ook de link om de SFX kit te downloaden helaas er gebeurd niets. Ook als men de letters SFX of de hele naam SFX-1.S946.tvn ingeeft. Wie geeft de goede links of kan mij Helpen eraan. Bij voorbaat dank van een Tyros fan.
Ik kreeg ook die mail en kon wél de SFX-kit downloaden. Echter de handleiding geeft problemen. Als ik daarop klik, dan kan hij de gevraagde pagina niet vinden of openen. Enig idee wat het probleem kan zijn ?
Alvast bedankt, Lucske
Tyros 2 & Roland VA-7 .... De Perfecte combinatie ....
Na het invullen van de getoonde letters/cijfers, moet je waarschijnlijk een aantal seconden wachten. Daarna komt in het vakje een nieuwe mogelijkheid om te downloaden.
De handleiding is een gewoon Word document. Dat moet dus lukken. Je moet wel het programma 'Word' op je computer hebben. Voor hen die dat niet hebben, staat ook op mijn site hoe je deze in kunt laden. Ga daarvoor naar: Tyros2 > Tyros2 Tips > Files gebruiken. Kijk hier onder: 'Soort: Sample voice'
Help, wat moet ik doen, ik heb nog maar een paar dagen!!
Ondanks alle goed bedoelde adviezen kan ik ook de handleiding niet openen, na deze gedownload te hebben. Zou het kunnen dat het niet werkt met Windows 98 (SE)?