Auteur |
Onderwerp |
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 10/12/2005 : 18:47:42
|
als je de 6 files zo op de Usb stick zet en je volg deze lijst dan moet hij het gewoon doen en anders is misschien je USB stick niet kapot ?
1.1 Pak het bestand uit en zet ze alle 6 bestanden op een USB Stick 1.2 INSTALL.PRG TYROS2mainprg1.prg TYROS2mainprg2.prg TYROS2mainprg3.prg TYROS2mainprg4.prg .DS_Store
2.0 Zet je Tyros aan en houdt de knop Style Start/Stop ingedrukt 2.1 Je krijg nu een scherm met System Booter ver. 1.00 2.2 Nu vraagt de Tyros 2 : Please insert the installer media. 3 Doe nu de usb flash stick met de 6 bestanden in je Tyros 2 4 Druk nu op de knop Style Start/stop en de installatie gaat beginnen 5 Na enkele minuten is de installatie klaar. 4 Na de installatie het instrument opnieuw opstarten
|
Bewerkt door toetsenclub op 10/12/2005 18:49:02 |
|
|
Johntel
Average Member
265 berichten |
Geplaatst - 10/12/2005 : 20:07:45
|
Hoi Toetsenclub
Als er styles of songs op de stick staan kan hij ze wel lezen of kan ik erop schrijven. Ik heb de stick nu zelfs geformateerd op de T2. Ook opnieuw de update 1.10 file gedownload en opnieuw geextract en op de stick gezet. Niets gekort. Hij blijft het zelfde op het scherm tonen en geen enkele knop die brandt. Steeds te zien : Please insert the Installer Media.
Groetjes Johnny |
|
|
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 10/12/2005 : 20:34:44
|
Beste Johnny
Ik weet niet wat er fout gaat, want deze update is al bij meer dan 20 mensen er op gezet. Please insert the Installer Media. bekend dat hij de USB STICK met Setup gegevens niet herkend.
Zet je Tyros aan en houdt de knop Style Start/Stop ingedrukt ZONDER USB STICK ER IN. Je krijg dan nu : Please insert the Installer Media.
Doe nu de usb flash stick met de 6 bestanden in je Tyros 2
INSTALL.PRG TYROS2mainprg1.prg TYROS2mainprg2.prg TYROS2mainprg3.prg TYROS2mainprg4.prg .DS_Store
Nu vraag de Tyros 2 of je de setup wil uitvoeren en druk weer op Start/Stop Na enkele minuten is de installatie klaar. Na de installatie het instrument opnieuw opstarten
Als het nou niet lukt, Wacht dan op de officieel update van Yamaha en laat het dan door je Yamaha dealer doen. Dealers zullen hem nu nog niet hebben omdat hij enkel via IDC te verkrijgen is.
Succes Dennie van den Bosch
Download wel deze versie : Download : http://toetsenclub.andmccoy.com/files//Product_files/Files_ProdFiles_Toetsen/Tyros_2_update_1.10.zip
|
Bewerkt door toetsenclub op 10/12/2005 20:37:19 |
|
|
RONY
Junior Member
51 berichten |
Geplaatst - 10/12/2005 : 21:10:35
|
Hoi collega's, Ik heb me ook gewaagd aan de update en ik moet zeggen het ging perfect. In de 1.0 versie zat er volgend foutje, moet je maar eens proberen: je verandert bij een gekozen style de multipad bijv bij OTS 1 en dan vraagt hij om de style te saven. Deed je dat op de user OK geen probleem, maar deed je dat op de HD en ging je nadien die style terug oproepen dan kreeg je een heel andere multipad in OTS 1. En dat is nu opgelost met de 1.01 update. Toch goed hé... wie weet wat komt er nog uit de bus?
Groetjes, Rony |
|
|
Johntel
Average Member
265 berichten |
Geplaatst - 11/12/2005 : 14:43:03
|
Hoi Dennie
Niks gekort hoor blijft nog altijd het zelfde. Ik zal dan maar afwachten op de officiele release. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Muzikale groeten Johnny |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 11/12/2005 : 17:50:27
|
Hallo allemaal;
De update van het Tyros2 operator-systeem (naar versie 1.10) gaat alleen met een USB-stick, geplaatst aan de voorkant van de Tyros2 in de "USB to Device".
De USB-stick heeft de plaats ingenomen van de ons bekende floppy-disk. Daarom moeten de uitgepakte files van de update ook in de root van deze USB-stick komen staan.
Lees de uitstekende informatie van "toetsenclub" in deze "thread" nog eens rustig door, want als je je hier aan houd, is succes verzekerd. "Toetsenclub" bedankt voor de nuttige info.
Groetjes weer van fboss. |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 11/12/2005 : 19:39:03
|
Hallo allemaal;
De USB-Stick is de vervanger van de ons alle nog bekende floppy-disk. Update alleen mogelijk met de USB-stick. Plaats deze vóór in de Tyros2, in de "USB TO DEVICE" steken.
Net als bij de floppy, moeten de uitgepakte files in de "root" van de USB-stick.
Volg dan exact de aanwijzigingen in deze "thread" van "toetsenclub"
Hier nog eenmaal gekopieerd;
1.1 Pak het bestand uit en zet ze alle 6 bestanden op een USB Stick 1.2
INSTALL.PRG TYROS2mainprg1.prg TYROS2mainprg2.prg TYROS2mainprg3.prg TYROS2mainprg4.prg .DS_Store
2.0 Zet je Tyros aan en houdt de knop Style Start/Stop ingedrukt 2.1 Je krijg nu een scherm met System Booter ver. 1.00 2.2 Nu vraagt de Tyros 2 : Please insert the installer media. 3 Doe nu de usb flash stick met de 6 bestanden in je Tyros 2 4 Druk nu op de knop Style Start/stop en de installatie gaat beginnen 5 Na enkele minuten is de installatie klaar. 4 Na de installatie het instrument opnieuw opstarten
Vergeet niet punt 4 nog eenmaal op Style Start/Stop te drukken.
Zo moet het lukken.
Ik hen een USB-stick 2.0 en die doet het ook is dus waarschijnliojk ook compatabel met 1,2.
Groetjes van fboss
|
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 17/12/2005 : 13:33:14
|
@ fboss, Weet je toevallig ook of er zo'n update voor T1 bestaat? Ik heb dat probleem ook altijd, dat die voices te hard worden bij het wisselen van een OTS en het tegelijkertijd inhouden van de toetsen Groeten, Martijn
|
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 17/12/2005 : 18:31:38
|
Beste Martijn;
Helaas kan ik je dat niet vertellen. Ik had voorheen de 9000PRO, en heb de Tyros1 nooit gehad.
Ik vond het toetsenbord van de 9000pro te prefereren boven de Tyros.
De natuurlijke geluiden van de Tyros2, hebben mij doen besluiten deze aan te schaffen. Ik zit nu weer twee maal zo veel aan het keyboard dan vroeger, en dat ook nog met meer muzikaal genot.
Muziek is bij de Tyros2 weer emotie geworden.
Groetes van fboss |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 18/12/2005 : 13:20:29
|
Hoi Martijn,
Nee, dit is niet te verhelpen. Niet bij de Tyros 1 en ook niet bij de Tyros 2. Het komt n.l. doordat tijden het overschakelen alle parameters die gebruikt worden heen en weer vliegen. Maak daarom gebruik van eigen registrations.(1 bank per nummer) Zet dan meteen bij de eerste alle klanken die je wilt gebruiken onder part 1,2 en 3. Met de registrations kun je nu in één keer een stylevariatie kiezen en het volgende partnummer. Doordat er onder dat part niets verzet wordt ben je nu ook van dat volumeverschil af. Groetjes,
Frans |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 19/12/2005 : 21:18:51
|
Jammer, maar helaas. Ik zal het proberen met die registraties, en anders zal ik gewoon mijn toetsen op tijd los moeten laten. Iig bedankt voor de moeite. Groetjes,
Martijn |
|
|
Onderwerp |
|