Auteur |
Onderwerp  |
|
ItsPeet
New Member

21 berichten |
Geplaatst - 02/05/2007 : 23:54:12
|
Daach,
Ik was net het verschil aan het testen tussen PC-opname en de Tyros2 Harddisk Audio Recording (en daarna Wave Export), om erachter te komen welke methode het beste resultaat geeft.
Het klonk al anders, dus ben ik beter gaan vergelijken. Waar normaal links de bas en basdrum en rechts de piano zijn te horen, zitten ze na de Tyros2 Wave Export gedaan te hebben, aan de tegenovergestelde kant.
Heeft iemand dezelfde ervaring? Kun je misschien in de Tyros2 instellen hoe hij 't exporteert of moet ik 't linker- en rechterkanaal maar omwisselen op de PC, in mijn wave editor? :)
Groetjes, ¤ Peet ¤ |
Bewerkt door ItsPeet op 02/05/2007 23:55:12 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 03/05/2007 : 02:21:38
|
Hoi Peet, dit was mij nog niet opgevallen, dus voor de zekerheid maar even getest. Op mijn PC klinkt het exact hetzelfde als op de T2. Zitten de kabels op je breakbox niet verkeerd om (L-R)? Of luister je met een headset? Veel meer kan ik er niet van zeggen.Ik denk toch een foutieve instelling /aansluiting op je PC Succes! Gtrzz, Heiko |
 |
|
ItsPeet
New Member

21 berichten |
Geplaatst - 16/05/2007 : 20:37:36
|
Hoi Heiko,
Ik vermoed dat het aan de geďmporteerde style ligt... :} Nu ik het met meerdere interne styles test, is het waarempel wčl goed! *confused*
Bedankt voor 't uittesten in ieder geval.
Groetjes, ¤ Peet ¤
|
Bewerkt door ItsPeet op 16/05/2007 20:38:35 |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3276 berichten |
Geplaatst - 16/05/2007 : 21:27:55
|
Dit verbaast mij ook 
Ik kan niet een verklaring verzinnen dat het iets met een soort style te maken kan hebben.
"Ach soms moet je ook niet alles willen begrijpen" zei mijn grootvader  |
 |
|
|
Onderwerp  |
|