Auteur |
Onderwerp  |
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 09/05/2007 : 09:56:48
|
De laatste tijd heb ik een probleem met het maken van registraties. Na het bewerken van een styl , en het opslaan en het saven in de registratiebanken,is de styl weg nadat ik het keyboard heefd afgesloten . Het merkwaardige doet zich voor ,dat in de registratiebank wel de voices die ik bewerkt heb, er nog instaan. Het zijn styles die ik via een usb aansluiting , heefd bewerkt. Wie heefd er ook problemen mee gehad.
Muzikale groeten Fred |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 09/05/2007 : 11:14:30
|
Hoi Fred. Heb je de styl wel eerst opgeslagen op de HD/T2??? Want als je een styl die op je USB stick staat bewerkt en opslaat in de registratie dan zal tijdens het opstarten de T2 niet naar de USB stick kijken en daar staat uiteindelijk je styl. Sla de styl eerst op je HD/T2 ga hem dan bewerken en dan saven onder de registratiebank dan moet het goed gaan. Laat even weten of ik gelijk heb want dan moet ik wat anders verzinnen Henk |
 |
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 09/05/2007 : 12:54:05
|
Je hebt gelijk Henk , dat was ik even vergeten. Ik heb er nu een externe HDD van 320 GB aanzitten , en ik dacht dat dit wel zou lukken ,maar hij herkent hem dus als een USB poort. Die voices die jij mij stuurde , waar kan ik die het beste inzetten.
Bedankt alvast FRED |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 09/05/2007 : 13:39:53
|
Hoi Fred.
Ik ben blij dat je probleem is opgelost. Tja en het opslaan van diverse bestanden is al veel over geschreven en ik denk dat dit voor een ieder een persoonlijke smaak is. Ik heb in iedergeval div mappen op de HD aangemaakt zoals Styls: en dit onder verdeeld in Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse styls. Wanneer ik dan een bv Duits nummer wil gaan spelen dan open ik deze map en zoek dan de bewuste styl er bij. Dit kun je natuurlijk ook doen met midi's, voices, registratie's en noem maar op. Maar nogmaals dit is mijn persoonlijke keus en ik vindt dat dit goed werkt. Grt Henk |
 |
|
|
Onderwerp  |
|