Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Nieuwe PSR S700 serie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wouter1972
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 01/07/2015 :  21:14:58  Toon profiel  Reageer met citaat
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=S2GD3WY25vs

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 02/07/2015 :  13:51:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
De 970 wordt zo een echte concurent van de tyros serie.
De Tyros 6 mag straks wel heel veel vernieuwende zaken aan boord hebben om ons weer zo "gek" te krijgen om weer te "upgraden" .
Ik hoop nog steeds op een Touch display wat nu op de nieuwste CVP709 zit wat een machtig mooi scherm is dat .8.5 Inch touch !
https://youtu.be/G4j8ucg7z1s?t=40s

We wachten het gewoon nog een jaar af met wat voor moois ze weer gaan komen .

Gr,
Arno

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Ga naar bovenaan de pagina

Wouter1972
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 02/07/2015 :  18:52:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk dat de Tyros 6 ook minstens zo'n groot scherm gaat krijgen. Je ziet het met smartphones, het zal niet anders zijn met de Tyros.
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

861 berichten

Geplaatst - 03/07/2015 :  12:14:20  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt voor de link, Wouter! Een mooie video, gepresenteerd door Martin Harris himself.

Deze PSR-S970 lijkt wel heel veel op een Tyros5-61. Sommige dingen zijn "kleiner": wat minder styles, voices, geen Right 3 en waarschijnlijk geen mogelijkheid voor een extra expansion memory.

Maar wel met Vocal Harmony 2, en een ingebouwd(!!) expension memory van 512MB.

En wat extra's ten opzichte van de T5: breder scherm, mogelijk met een hogere resolutie, en DJ-styles met Real Time Controllers en Arpeggiators voor de rechter hand. De DJ-styles bevatten voorgeprogrammeerde chord progressies. Hopelijk kan je die akkoorden makkelijk zelf wijzigen, maar daar zie ik niets van in deze video.


Maarten

P.S. Ik heb de link ook op het engelstalige forum geplaatst, met dankbetuiging aan Wouter.
P.P.S. Ik heb een post gedaan in het Tyros 5 gedeelte met een verwijzing naar hier, omdat ik vermoed dat het Tyros 5 gedeelte meer gelezen wordt dan dit gedeelte. En de video is ook voor T5 bezitters interessant.

Bewerkt door maartenb op 03/07/2015 16:26:57
Ga naar bovenaan de pagina

Zofman
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 03/07/2015 :  17:54:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Zag ook een voor mij nieuwe app : chord tracker. Volgens mij doet die het ook op de tyros. Ga dat als het wat koelr is ff testen.
Leuk voor de minder muzikaal begaafden onder ons.
Jan

Borysthenes de Alaan was ook een taai ros
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 03/07/2015 :  22:35:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
chord tracker is echt een top app voor de I-Pad , en Gratis !

Soryt :-)


Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Ga naar bovenaan de pagina

BramvT
Junior Member

72 berichten

Geplaatst - 07/07/2015 :  10:57:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk dat de PSR serie qua geluidskwaliteit altijd onder die van de Tyros serie zal blijven....heb zelf de PSR 950 gehad, daarna de T3 en T4.
Zelfs als je de PSR op externe boxen aansluit, halen ze het niet bij de Tyros-4.

Yamaha gaat natuurlijk ook niet in hun eigen voet schieten, de PSR zal altijd het 'kleine' (en goedkopere) broertje blijven van de Tyros.

Tyros-3
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000