Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Osimo
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  15:07:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Goedendag
Heb de osimo set gedownloafd op stick gezet hoe krijg ik die in keyboard?

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  15:48:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Goedendag
Heb de osimo set gedownloafd op stick gezet hoe krijg ik die in keyboard?


Dat doe je door de OSIMO.SET folder aan te wijzen als direct folder

Dus Shift Media
en dan die set folder even aanwijzen.

Vanaf dat moment heb je de songs en setlisten met artiesten toegevoegd aan je bestaande song book.

Je bent dan wel even de besame mucho style kwijt denk ik, maar die kun je altijd later op een ander tijdstip weer even toekennen aan de direct folder set lijst als je die wilt gebruiken.

Als je eenmaal handig bent met direct folder sets dan wissel je met het grootste gemak tijd tussen allerlei verschillende songs op je pa4x.

De volgende stap is iets meer gevorderd. Je kunt uiteraard ook alleen de setlist en songbook direct laden in je pa4x, of je voegt je favoriete songbook samen op de computer via het songbook programma dat je van de korg site kunt downloaden.

Ook zou je besame mucho vast kunnen laden in je pa4x zodat je nooit meer die uit de set hoeft te halen via direct folder.
Maar dat zijn allemaal wel wat gevorderde handelingen, ik weet niet of dat nu iets is waar je al mee bezig moet zijn.

Ik zou beginnen in het begin met handigheid te krijgen via het wisselen van de direct folder sets. Dus als je die osimo set als direct folder set nu instelt dan heb je een veel groter songbook en setlist.

Ga naar bovenaan de pagina

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  16:19:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Ok dat had ik gedaan shift media, maar ik zag hem niet! Ga zo maar kijken of hij wel op die stick staat! Dat had mijn man voor mij gedaan, vr bedankt weer! Alsik die osimo er op heb , kan ik dan ook die kerstritmes! Erop zetten of moet je dan iets anders weer downloaden? Vr beda;kr en tot horens ,ryta.
Ga naar bovenaan de pagina

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  19:41:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Ok dat had ik gedaan shift media, maar ik zag hem niet! Ga zo maar kijken of hij wel op die stick staat! Dat had mijn man voor mij gedaan, vr bedankt weer! Alsik die osimo er op heb , kan ik dan ook die kerstritmes! Erop zetten of moet je dan iets anders weer downloaden? Vr beda;kr en tot horens ,ryta.



ik denk dat uw man dan vergeten is om de osimo zip file uit te pakken, de procedure is dat de osimo.zip file uitgepakt wordt en dat je de OSOMI.SET file kopieert naar de usb stick, die kun je dan gebruiken.

Er zijn 2 osimo's sets. v1.0 heeft de kerst songs en stijlen niet, v1.1 heeft deze wel. Als het goed is heb je de v1.1 versie, maar dat zou je dan vrij snel moeten kunnen zien in de songlist
Ga naar bovenaan de pagina

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 14/12/2017 :  10:24:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Mijn fout had vergeten op de knop openen te drukken was uitgepakt staat er. U op vr gr ryta gelukt dus
Ga naar bovenaan de pagina

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 14/12/2017 :  15:37:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Alles is gelukt kerstnummers ook, moest toch nog die ander ook downloaden.ook gelukt wederom vr bedankt grtz ryta
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000