Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 music finder tyros 5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ruud Bennis
Starting Member

17 berichten

Geplaatst - 27/04/2018 :  23:19:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb een vraag over de music finder. Ik heb gelezen dat deze van de tyros 5 ook goed op de tyros 4 te gebruiken is en een waardevolle verbetering en aanvulling is i.p.v. de tyros 4 musicfinder. Echter, volgens mij is hij op de site van yamaha niet meer te vinden volgens mij. Kan ik deze op een andere manier verkrijgen, downloaden en gaan gebruiken?

T-Rossie
Moderator

3172 berichten

Geplaatst - 27/04/2018 :  23:41:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Ruud,
De Musicfinder is op de Tyrossen hetzelfde. Standaard is hij 'leeg' en zijn te vullen met behulp van .mfd bestanden.
Naast Yamaha zijn er ook diverse andere makers van dergelijke files. Zo zijn er files met Duitstalige of Nederlandse records. Oostendorp levert er op USB stick een aantal mee bij aanschaf van een Tyros.
Ga naar bovenaan de pagina

Ruud Bennis
Starting Member

17 berichten

Geplaatst - 28/04/2018 :  00:17:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank je wel voor antwoord. Ik kan dat dus rustig overschrijven. Waar kan ik die andere aanbieders van musicfinder vinden (bv voor nederlandse muziek) en kan je die erbij zetten?
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000