| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Heiko |
Geplaatst - 25/09/2026 : 14:29:24 Hoi Etienne en allemaal, Sinds vandaag wordt MixMaster op mijn laptop ineens geblokkeerd wegens een (ontbrekende) digitale handtekening of zoiets. Weet iemand een oplossing?
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
| 2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Heiko |
Geplaatst - 25/09/2026 : 19:00:31 Hoi Etienne, Bizar 2.0 !!! Wat jij beschrijft, had ik al gedaan: PC opnieuw opstarten: check MixMaster verwijderen en opnieuw installeren: check. Alleen weet ik niet hoe je cookies verwijderd. Maar na het lezen van jouw reply dacht ik, ik ga toch even kijken, en ja hoor! daar was 'ie weer! Alsof 'ie nie weg is gewees! Of heb jij 'em stiekem een cookie gegeven?  In ieder geval bedankt voor de morele steun en we gaan weer vrolijk verder. Howdoe!!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
| vlbrgt |
Geplaatst - 25/09/2026 : 17:57:31 Hoi Heiko, Bizar. PC heropstarten ? MixMaster opnieuw installeren ? Cookies verwijderen ?
Heb weet dat er ooit nog eens iemand was die ook een probleem had bij het opstarten van MixMaster, maar dat is dan ook weer vanzelf terug in orde gekomen !!! PC's hebben soms eigenaardige nukken !
Mvg Etienne
|