O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 20/12/2005 : 13:50:40 Nu heb ik met grote moeite een paar updates kunnen downloaden op een floppydisc, en als ik de inhoud wil bekijken van de update's, wil m'n PC de floppy's wegens veiligheids redenen niet openen. Hoe moet ik er nu achter komen welke inhoud er in de update's zit?
Nog een vraag: Je hebt op een PC vaak de mogelijkheid om een floppy of een CD rom te bekijken, zonder dat je ze op de harde schijf van je PC hoeft op te nemen. Kan dat bij de Tyros 1 en 2 ook? Sorry als ik misschien voor jullie domme vragen stel, ik heb niet zo veel ervaring met muziek geheugen's.
Groet. Cees.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
keyboardpower |
Geplaatst - 25/12/2005 : 08:28:35 quote: Originally posted by Raymond
Hoi allemaal ,ik heb een nummer op mijn usb stick gezet. Maar het klinkt niet op de computer.
de klanken van de tyros zitten niet in je computer, daarom klinkt het niet, je zult de file af moeten spelen met de Tyros. De audio aansluiting van je Tyros verbinden met de geluidkaart van je PC en je hebt tevens nodig geschikte software om er een MP3 van de maken.
Gratis (freeware) audio software waarmee je audio om kunt zetten naar MP3 op PC, MAC of Linux : http://audacity.sourceforge.net/download/
sucses.
|
Erwin B |
Geplaatst - 22/12/2005 : 15:57:25 Om even on-topic te blijven. Hierbij de link naar het programma om de Musicfinder file's te bekijken op de PC
http://www.svpworld.com/util_mfdview.htm
Groetjes Erwin B |
Raymond |
Geplaatst - 22/12/2005 : 12:13:13 Hoi allemaal ,ik heb een nummer op mijn usb stick gezet. Maar het klinkt niet op de computer. Ik wil graag zelf een muziek cd tje maken . Wie kan mij verder helpen? Groetjes Raymond. ps. Cees bedankt nog voor jou info voor invoer van styles op de tyros2 |
theplayer |
Geplaatst - 22/12/2005 : 07:55:16 Hou vol Cees,
Groetjes,
Frans |
n/a |
Geplaatst - 21/12/2005 : 23:19:03 Ja klopt frans, maar Rossie bedoelde ook outlook express, en dat vinkje heb ik al weggehaald, maar ik heb de boel voorlopig aan de kant geschoven, ik heb m'n handen vol aan het verkennen van het handboek, en de Tyros één. Dat updaten doe ik wel in een later stadium als ik meer ervaring opgedaan heb, anders heb ik de hulp van een echte Hacker nodig!
Cees. |
theplayer |
Geplaatst - 21/12/2005 : 07:23:09 Je hebt het steeds over 'Outlook', maar waarschijnlijk staat ook 'Outlook Express' op je computer. Ook daar staat zo'n regeltje. Extra >> Opties >> Tabblad 'Beveiliging'>> Openen of opslaan van bijlage enz enz. Ook hier het vinkje weghalen. Daarna zou je de bijlage moeten kunnen opslaan op de harde schijf. Het is gewoon een *.zip-file en moet dus geen probleem opleveren. (Ik neem tenminste aan dat je 'Unzippen' kunt.) Succes en groetjes,
Frans
|
n/a |
Geplaatst - 20/12/2005 : 19:11:43 Nou, heb weer heel wat uit te leggen, Erwin ik heb je email bericht ontvangen, maar casema heeft de bijlage verwijderd omdat er een virus in zou zitten. Frans jou mail ook ontvangen, maar kan de bijlage ook niet openen het zelfde verhaal als ik tegen Rossi al verteld heb, en ik heb dat vinkje in outlook zelfs weggehaald! Ik heb het al gezegd, het is voor mij nog niet zo eenvoudig, maar ik blijf wel doorvechten tegen de ongeluks elementen die mij altijd proberen te elemineren!
Mvgr. Cees. |
Player |
Geplaatst - 20/12/2005 : 18:12:45 Erwin,
Bedankt voor je service.
Mark |
Erwin B |
Geplaatst - 20/12/2005 : 17:50:53 @Tyr0s_Fre4k
Alstublieft
Erwin B |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 20/12/2005 : 17:22:55 OOK OOK OOK, HEBBE HEBBE HEBBE, GRAAG GRAAG GRAAG. En snel een beetje, want ik vraag het vriendelijk |
Erwin B |
Geplaatst - 20/12/2005 : 17:10:31 @Player
check je mailbox en ja je kunt ze hiermee editen
Erwin B |
theplayer |
Geplaatst - 20/12/2005 : 16:56:22 Kijk eens in je mailbox Cees. Groetjes,
Frans |
Player |
Geplaatst - 20/12/2005 : 16:50:00 Erwin B
Lijkt mij ook erg handig, kun je de *.mfd files / records hier ook mee editten? Ik durf het bijna niet te vragen....Mag ik ook zo'n kopie? of kun je aangeven waat dit evt. te vinden is op het grote WWW.
b.v.d. Mark |
Erwin B |
Geplaatst - 20/12/2005 : 16:42:16 whooooooooo
Ik krijg direkt een replay dat ik geen bestanden naar jouw e-mail kan versturen????? Neem even contact met mij op via mijn e-mail adres en geef een ander mailadres of iets dergelijks op
Erwin B |
Erwin B |
Geplaatst - 20/12/2005 : 16:34:41 Hallo Cees,
Ik heb je een mailtje verstuurd met een programma waarmee je een Musicfinder bestand op je pc kunt openen.
Groetjes Erwin B |