O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 20/12/2005 : 13:50:40 Nu heb ik met grote moeite een paar updates kunnen downloaden op een floppydisc, en als ik de inhoud wil bekijken van de update's, wil m'n PC de floppy's wegens veiligheids redenen niet openen. Hoe moet ik er nu achter komen welke inhoud er in de update's zit?
Nog een vraag: Je hebt op een PC vaak de mogelijkheid om een floppy of een CD rom te bekijken, zonder dat je ze op de harde schijf van je PC hoeft op te nemen. Kan dat bij de Tyros 1 en 2 ook? Sorry als ik misschien voor jullie domme vragen stel, ik heb niet zo veel ervaring met muziek geheugen's.
Groet. Cees.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
keyboardpower |
Geplaatst - 25/12/2005 : 08:28:35 quote: Originally posted by Raymond
Hoi allemaal ,ik heb een nummer op mijn usb stick gezet. Maar het klinkt niet op de computer.
de klanken van de tyros zitten niet in je computer, daarom klinkt het niet, je zult de file af moeten spelen met de Tyros. De audio aansluiting van je Tyros verbinden met de geluidkaart van je PC en je hebt tevens nodig geschikte software om er een MP3 van de maken.
Gratis (freeware) audio software waarmee je audio om kunt zetten naar MP3 op PC, MAC of Linux : http://audacity.sourceforge.net/download/
sucses.
|
Erwin B |
Geplaatst - 22/12/2005 : 15:57:25 Om even on-topic te blijven. Hierbij de link naar het programma om de Musicfinder file's te bekijken op de PC
http://www.svpworld.com/util_mfdview.htm
Groetjes Erwin B |
Raymond |
Geplaatst - 22/12/2005 : 12:13:13 Hoi allemaal ,ik heb een nummer op mijn usb stick gezet. Maar het klinkt niet op de computer. Ik wil graag zelf een muziek cd tje maken . Wie kan mij verder helpen? Groetjes Raymond. ps. Cees bedankt nog voor jou info voor invoer van styles op de tyros2 |
theplayer |
Geplaatst - 22/12/2005 : 07:55:16 Hou vol Cees,
Groetjes,
Frans |
n/a |