Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
158 berichten |
Geplaatst - 20/12/2005 : 13:50:40
|
Nu heb ik met grote moeite een paar updates kunnen downloaden op een floppydisc, en als ik de inhoud wil bekijken van de update's, wil m'n PC de floppy's wegens veiligheids redenen niet openen. Hoe moet ik er nu achter komen welke inhoud er in de update's zit?
Nog een vraag: Je hebt op een PC vaak de mogelijkheid om een floppy of een CD rom te bekijken, zonder dat je ze op de harde schijf van je PC hoeft op te nemen. Kan dat bij de Tyros 1 en 2 ook? Sorry als ik misschien voor jullie domme vragen stel, ik heb niet zo veel ervaring met muziek geheugen's.
Groet. Cees.
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 20/12/2005 : 14:13:56
|
Cees, Kun je aangeven waarom je 'grote moeite' hebt gehad met het downloaden van updates?
Waarom wil je die naar een floppydisk sturen ? (Een T2 heeft immers geen floppy-drive)
Het bekijken van de file-inhoud zal je niet bijster veel opleveren omdat de bestanden puur (let op : duur woord!) binair zijn opgeslagen en je er geen chocolade van kunt bakken. Het lijkt een radjetoe van allerlei vreemde tekens
Puur de naam van de file zou de indicatie moeten geven over de versie. De reden dat jouw PC het vertikt om de bestanden te openen zit 'm in het feit dat je in OUTLOOK een vinkje hebt staan bij "Opslaan of openen van bestanden die mogelijk een virus kunnen bevatten niet toestaan" (via extra, opties, beveilig) Als je het vinkje verwijdert oor erop te klikken kun je ze openen/opslaan.
De Tyrossen kunen niet bestanden 'viewen'(bekijken) of 'editen'(veranderen).... dit zul je op de PC moeten doen met een (weer moeilijk woord!) hex-editor...... Als je niet precies weet wat je doet,NIET DOEN ! |
|
|
n/a
deleted
158 berichten |
Geplaatst - 20/12/2005 : 16:00:20
|