Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Geen geluid uit de speakers

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 05/08/2009 : 11:51:24
Afgelopen week heb ik een schitterd uitziende tyros 2 gekocht. Het instrument uiteraard beluisterd en bespeeld. Ziet er uit als nieuw, alles werkte naar behoren. Kom ik thuis, alles meteen aangesloten en krijg ik geen geluid uit de speakers. Alles zit toch goed aangesloten. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ben Geplaatst - 06/08/2009 : 18:31:22
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinotyros

Hoi Ben,

Hartelijk dank voor je info, ik ga vanavond meteen kijken of dat de oorzaak is. Ik hoop van wel. Hij klinkt nu ook fantastisch daar ik 'm aangesloten heb op een knappe stereoinstallatie, maar liever hoor ik 'm natuurlijk over zijn eigen speakers. Je hoort nog van me of het gelukt is.

Nice to enjoy this club

Greetzz,
Theo van Eeuwijk

Hoi Theo ,

Geen dank daar is het forum voor bedoeld he
Ik hoop voor je dat je wat aan mijn info had , en hoor inderdaad graag het resultaat van je.

veel plezier met je tyros 2

Groetjes,
Ben
n/a Geplaatst - 06/08/2009 : 14:12:34
Hoi Ben,

Hartelijk dank voor je info, ik ga vanavond meteen kijken of dat de oorzaak is. Ik hoop van wel. Hij klinkt nu ook fantastisch daar ik 'm aangesloten heb op een knappe stereoinstallatie, maar liever hoor ik 'm natuurlijk over zijn eigen speakers. Je hoort nog van me of het gelukt is.

Nice to enjoy this club

Greetzz,
Theo van Eeuwijk
Ben Geplaatst - 05/08/2009 : 12:14:14
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinotyros

Afgelopen week heb ik een schitterd uitziende tyros 2 gekocht. Het instrument uiteraard beluisterd en bespeeld. Ziet er uit als nieuw, alles werkte naar behoren. Kom ik thuis, alles meteen aangesloten en krijg ik geen geluid uit de speakers. Alles zit toch goed aangesloten. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Hoi Dinotyros ,

Op de eerste plaats welkom bij de club
Mocht je verder nog vragen hebben kun je deze gerust hier stellen , en als iemand er dan een antwoord op heeft krijg je vanzelf een reactie.
Nu even terug naar je vraag ,
Controleer even het volgende :
Druk op de knop ''FUNCTION'' dan kies op het scherm ''Utility'' en vervolgens ga je naar het tapblad ''Config 2'' en kijk of daar bij SPEAKER ''on'' staat ingesteld.
Ps: vergeet ook niet de schakelaar op de subwoofer aan te zetten op de achterzeide anders hoor je namelijk nog niets

Tip: kijk ook eens voor meer tips en uitleg op de website van onze Frans (The Player) http://home.hccnet.nl/f.lijflander

Succes en veel plezier met je tyros 2!!

Groetjes Ben

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000