Auteur |
Onderwerp |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 11:51:24
|
Afgelopen week heb ik een schitterd uitziende tyros 2 gekocht. Het instrument uiteraard beluisterd en bespeeld. Ziet er uit als nieuw, alles werkte naar behoren. Kom ik thuis, alles meteen aangesloten en krijg ik geen geluid uit de speakers. Alles zit toch goed aangesloten. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 12:14:14
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dinotyros
Afgelopen week heb ik een schitterd uitziende tyros 2 gekocht. Het instrument uiteraard beluisterd en bespeeld. Ziet er uit als nieuw, alles werkte naar behoren. Kom ik thuis, alles meteen aangesloten en krijg ik geen geluid uit de speakers. Alles zit toch goed aangesloten. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Hoi Dinotyros ,
Op de eerste plaats welkom bij de club Mocht je verder nog vragen hebben kun je deze gerust hier stellen , en als iemand er dan een antwoord op heeft krijg je vanzelf een reactie. Nu even terug naar je vraag , Controleer even het volgende : Druk op de knop ''FUNCTION'' dan kies op het scherm ''Utility'' en vervolgens ga je naar het tapblad ''Config 2'' en kijk of daar bij SPEAKER ''on'' staat ingesteld. Ps: vergeet ook niet de schakelaar op de subwoofer aan te zetten op de achterzeide anders hoor je namelijk nog niets
Tip: kijk ook eens voor meer tips en uitleg op de website van onze Frans (The Player) http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Succes en veel plezier met je tyros 2!!
Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 05/08/2009 12:22:17 |
|
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 14:12:34
|
Hoi Ben,
Hartelijk dank voor je info, ik ga vanavond meteen kijken of dat de oorzaak is. Ik hoop van wel. Hij klinkt nu ook fantastisch daar ik 'm aangesloten heb op een knappe stereoinstallatie, maar liever hoor ik 'm natuurlijk over zijn eigen speakers. Je hoort nog van me of het gelukt is.
Nice to enjoy this club
Greetzz, Theo van Eeuwijk |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 18:31:22
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dinotyros
Hoi Ben,
Hartelijk dank voor je info, ik ga vanavond meteen kijken of dat de oorzaak is. Ik hoop van wel. Hij klinkt nu ook fantastisch daar ik 'm aangesloten heb op een knappe stereoinstallatie, maar liever hoor ik 'm natuurlijk over zijn eigen speakers. Je hoort nog van me of het gelukt is.
Nice to enjoy this club
Greetzz, Theo van Eeuwijk
Hoi Theo ,
Geen dank daar is het forum voor bedoeld he Ik hoop voor je dat je wat aan mijn info had , en hoor inderdaad graag het resultaat van je.
veel plezier met je tyros 2
Groetjes, Ben |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|