| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| lizzard |
Geplaatst - 17/07/2006 : 17:36:33 Hoi,
Mijn vraag is, of er al megapacks verkrijgbaar zijn voor de Tyros2, zo ja, waar?? Zo nee, kun je de megapacks voor de Tyros1 op de Tyros2 gebruiken? En hoe zit het dan met instellingen?
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
| 8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Berend |
Geplaatst - 31/07/2006 : 21:10:03 Hallo Dennie,
quote: Originally posted by toetsenclub
Hoi
Er zijn zeker MEGA PACK's voor Tyros 2 nl. 4 Dit zijn 4 pack met Song voor Tyros2. Verkrijgbaar via Yamaha Duitsland.
Tyros2 - Mega Pack 1 10 Songs im XT2 Format Aber bitte mit Sahne, First Day Of My Life, Hotel California, I Will Survive, In The Mood, Islands In The Stream, Lets Stick Together, Shadows Medley, Smoke On The Water, Willenlos TYROS 2 - Mega Pack 2 Aber Dich gibts nur einmal für mich, Advertising Space, Gipsy Kings Medley, La Camisa Negra, Love Is In The Air, Sailing, Satisfaction, Somethin' Stupid , Strauss Walzer Medley, Viva Colonia 10 Songs im XT2 Format
TYROS 2 - Mega Pack 3 Blue Bayou, Blueberry Hill, Born To Be Wild, Celebration, Crocodile Rock, Der Rote Diamant, Die rote Sonne von Barbados, Feel, Femme Like U, Pop Evergreen Medley (We Don't Talk Anymore/It Never Rains In Southern California/Baby Come Back/Stumblin' In) 10 Songs im XT2 Format
Verkrijgbaar van eind Augustus TYROS 2 - Mega Pack 4 - LATIN / 10 Songs im XT2 Format (Besame Mucho, Brazil, Girl From Ipanema, Guantanamera, La Paloma, Mambo Jambo, Never On Sunday, Ole Guapa, Patricia, Tea For Two)
Mvg Dennie
Klinkt heel aantrekkelijk, maar zijn dit midifiles of stijlen ? En kan ik de CD's ook in NL bestellen (zonder creditcard...) ?
Groetjes, Berend
|
| marcel |
Geplaatst - 23/07/2006 : 09:36:06 Is er iemand die al zo'n Tyros 2 Megapack heeft? Zijn de songs van goede kwaliteit?
Marcel |
| toetsenclub |
Geplaatst - 23/07/2006 : 08:07:41 Hoi
Er zijn zeker MEGA PACK's voor Tyros 2 nl. 4 Dit zijn 4 pack met Song voor Tyros2. Verkrijgbaar via Yamaha Duitsland.
Tyros2 - Mega Pack 1 10 Songs im XT2 Format Aber bitte mit Sahne, First Day Of My Life, Hotel California, I Will Survive, In The Mood, Islands In The Stream, Lets Stick Together, Shadows Medley, Smoke On The Water, Willenlos TYROS 2 - Mega Pack 2 Aber Dich gibts nur einmal für mich, Advertising Space, Gipsy Kings Medley, La Camisa Negra, Love Is In The Air, Sailing, Satisfaction, Somethin' Stupid , Strauss Walzer Medley, Viva Colonia 10 Songs im XT2 Format
TYROS 2 - Mega Pack 3 Blue Bayou, Blueberry Hill, Born To Be Wild, Celebration, Crocodile Rock, Der Rote Diamant, Die rote Sonne von Barbados, Feel, Femme Like U, Pop Evergreen Medley (We Don't Talk Anymore/It Never Rains In Southern California/Baby Come Back/Stumblin' In) 10 Songs im XT2 Format
Verkrijgbaar van eind Augustus TYROS 2 - Mega Pack 4 - LATIN / 10 Songs im XT2 Format (Besame Mucho, Brazil, Girl From Ipanema, Guantanamera, La Paloma, Mambo Jambo, Never On Sunday, Ole Guapa, Patricia, Tea For Two)
Mvg Dennie |
| lizzard |
Geplaatst - 18/07/2006 : 17:40:15 Ja, ik had ff zo gauw geen andere foto voor op de site. Maar daar gaat als het goed is, binnenkort verandering in komen.
Sander
| entertainer |
Geplaatst - 18/07/2006 : 00:36:10 Sander een leuke website, maar wat doet die schaars geklede vrouw op de site, het gaat toch om jou muziek. Gr. The Entertainer
JWD |
| lizzard |
Geplaatst - 17/07/2006 : 22:59:30 mag ik een ieder eens uitnodigen om mijn website te komen bekijken? http://www.sanderpostma.nl
| lizzard |
Geplaatst - 17/07/2006 : 22:58:08 Okee, dank je wel voor de reactie. Dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat de megapacks voor de tyros2 gelijk gelanceerd zouden worden met de tyros2, maar achteraf gezien, lijkt me dat ook niet goed.
Ik ga er ook een aanschaffen, ik ben er RAZENDenthousiast over, de manier waarop hij gebouwd is, de technologie die erin verwerkt is, het geluid, de orgels die verbeterd zijn, en noem maar op.
Er zullen altijd wel wat dingen blijven, die we verbeterd zouden willen zien, maar wie weet worden die in zijn opvolger verwerkt, je weet maar nooit.
Sander
| theplayer |
Geplaatst - 17/07/2006 : 20:03:15 hallo,
Ik heb geen idee of er speciaal voor de Tyros 2 megapacks gemaakt zijn. Wellicht via de internetverbinding. Ik kan daar zelf niet bij, want ik heb geen creditkaart en schaf die er ook niet voor aan! Maar alle packs die voor de Tyros 1 gemaakt zijn, kun je ook voor de 2 gebruiken. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|