Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Zijn er al megapacks verkrijgbaar voor Tyros2?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 17/07/2006 :  17:36:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi,

Mijn vraag is, of er al megapacks verkrijgbaar zijn voor de Tyros2, zo ja, waar?? Zo nee, kun je de megapacks voor de Tyros1 op de Tyros2 gebruiken? En hoe zit het dan met instellingen?

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!

Bewerkt door lizzard op 17/07/2006 19:39:29

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 17/07/2006 :  20:03:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
hallo,

Ik heb geen idee of er speciaal voor de Tyros 2 megapacks gemaakt zijn.
Wellicht via de internetverbinding.
Ik kan daar zelf niet bij, want ik heb geen creditkaart en schaf die er ook niet voor aan!
Maar alle packs die voor de Tyros 1 gemaakt zijn, kun je ook voor de 2 gebruiken.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 17/07/2006 :  22:58:08  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Okee, dank je wel voor de reactie. Dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat de megapacks voor de tyros2 gelijk gelanceerd zouden worden met de tyros2, maar achteraf gezien, lijkt me dat ook niet goed.

Ik ga er ook een aanschaffen, ik ben er RAZENDenthousiast over, de manier waarop hij gebouwd is, de technologie die erin verwerkt is, het geluid, de orgels die verbeterd zijn, en noem maar op.

Er zullen altijd wel wat dingen blijven, die we verbeterd zouden willen zien, maar wie weet worden die in zijn opvolger verwerkt, je weet maar nooit.

Sander

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 17/07/2006 :  22:59:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
mag ik een ieder eens uitnodigen om mijn website te komen bekijken? http://www.sanderpostma.nl

entertainer
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 18/07/2006 :  00:36:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Sander een leuke website, maar wat doet die schaars geklede vrouw op de site, het gaat toch om jou muziek.
Gr. The Entertainer

JWD

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 18/07/2006 :  17:40:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ja, ik had ff zo gauw geen andere foto voor op de site. Maar daar gaat als het goed is, binnenkort verandering in komen.

Sander

toetsenclub
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 23/07/2006 :  08:07:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi

Er zijn zeker MEGA PACK's voor Tyros 2 nl. 4
Dit zijn 4 pack met Song voor Tyros2.
Verkrijgbaar via Yamaha Duitsland.

Tyros2 - Mega Pack 1
10 Songs im XT2 Format
Aber bitte mit Sahne, First Day Of My Life, Hotel California, I Will Survive, In The Mood, Islands In The Stream, Lets Stick Together, Shadows Medley, Smoke On The Water, Willenlos

TYROS 2 - Mega Pack 2
Aber Dich gibts nur einmal für mich, Advertising Space, Gipsy Kings Medley, La Camisa Negra, Love Is In The Air, Sailing, Satisfaction, Somethin' Stupid , Strauss Walzer Medley, Viva Colonia
10 Songs im XT2 Format

TYROS 2 - Mega Pack 3
Blue Bayou, Blueberry Hill, Born To Be Wild, Celebration, Crocodile Rock, Der Rote Diamant, Die rote Sonne von Barbados, Feel, Femme Like U, Pop Evergreen Medley (We Don't Talk Anymore/It Never Rains In Southern California/Baby Come Back/Stumblin' In)
10 Songs im XT2 Format

Verkrijgbaar van eind Augustus
TYROS 2 - Mega Pack 4 - LATIN / 10 Songs im XT2 Format
(Besame Mucho, Brazil, Girl From Ipanema, Guantanamera, La Paloma, Mambo Jambo, Never On Sunday, Ole Guapa, Patricia, Tea For Two)

Mvg
Dennie

Bewerkt door toetsenclub op 23/07/2006 08:08:40

marcel
New Member

39 berichten

Geplaatst - 23/07/2006 :  09:36:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Is er iemand die al zo'n Tyros 2 Megapack heeft? Zijn de songs van goede kwaliteit?

Marcel

Berend
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 31/07/2006 :  21:10:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Dennie,

quote:
Originally posted by toetsenclub

Hoi

Er zijn zeker MEGA PACK's voor Tyros 2 nl. 4
Dit zijn 4 pack met Song voor Tyros2.
Verkrijgbaar via Yamaha Duitsland.

Tyros2 - Mega Pack 1
10 Songs im XT2 Format
Aber bitte mit Sahne, First Day Of My Life, Hotel California, I Will Survive, In The Mood, Islands In The Stream, Lets Stick Together, Shadows Medley, Smoke On The Water, Willenlos

TYROS 2 - Mega Pack 2
Aber Dich gibts nur einmal für mich, Advertising Space, Gipsy Kings Medley, La Camisa Negra, Love Is In The Air, Sailing, Satisfaction, Somethin' Stupid , Strauss Walzer Medley, Viva Colonia
10 Songs im XT2 Format

TYROS 2 - Mega Pack 3
Blue Bayou, Blueberry Hill, Born To Be Wild, Celebration, Crocodile Rock, Der Rote Diamant, Die rote Sonne von Barbados, Feel, Femme Like U, Pop Evergreen Medley (We Don't Talk Anymore/It Never Rains In Southern California/Baby Come Back/Stumblin' In)
10 Songs im XT2 Format

Verkrijgbaar van eind Augustus
TYROS 2 - Mega Pack 4 - LATIN / 10 Songs im XT2 Format
(Besame Mucho, Brazil, Girl From Ipanema, Guantanamera, La Paloma, Mambo Jambo, Never On Sunday, Ole Guapa, Patricia, Tea For Two)

Mvg
Dennie

Klinkt heel aantrekkelijk, maar zijn dit midifiles of stijlen ?
En kan ik de CD's ook in NL bestellen (zonder creditcard...) ?

Groetjes, Berend
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000