Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Vechthoekje

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Heiko Geplaatst - 18/09/2006 : 11:12:41
Hoi allemaal,
Net zoals "mijn" grapje-string speciaal bedoeld was voor wat vrolijkheid, open ik deze string voor mensen die graag een beetje bekvechten en standpunten verdedigen. Ik weet het, het zou niet nodig moeten zijn, maar we houden dan de serieuze topics wel een beetje vrij van dit gekibbel waar niemand iets aan heeft. Dus jongens, leef je uit op deze string!!
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
U.H.F. Geplaatst - 18/09/2006 : 13:13:33
Tevens lijkt t me onzin om een topic te openen voor discussies, de desbetreffende discussie zoals t midigebruik horen bij t topic thuis waar erover wordt geschreven, wil je elke oplaaiende discussie doorverwijzen naar dit topic dan? beetje onhandig, en heb ook nog niet meegemaakt buiten die midi om dan dat er echt meningsverschillen waren.

maar zoals je wil, Heiko je bent een sukkel whahahaha.
zo heb je toch een beetje bekvechten in je topic, ook al meende ik t niet.
Heiko Geplaatst - 18/09/2006 : 12:23:50
Reactie 1: Ja, ik heb wat beters te doen, daarom wil ik ook geen negatieve bulldinges lezen.Vervuilen? Ik probeer het forum een beetje aan te vegen, en de rotzooi naar een hoekje te drijven...Makkelijker voor meneer admin om de boel op te ruimen

Reactie 2: Nee, ik zoek geen sensatie, ik wil alleen de boel een beetje vriendelijk houden, vandaar.
T-Rossie Geplaatst - 18/09/2006 : 12:19:34
Helemaal met Jan eens !
n/a Geplaatst - 18/09/2006 : 12:15:51
Helemaal mee eens, er is al gebekvecht genoeg via de Media iedere avond maar weer. Dit forum is voor een serieuze Hobby. (Keyboard)

Mvgr. Cees
U.H.F. Geplaatst - 18/09/2006 : 11:59:05
Sorry Heiko dit gaat zelfs mij te ver.......
Geintje is erg leuk maar dit is meer iets van sensatiezoeken.

Greetz Barry
Jan Bruijn Geplaatst - 18/09/2006 : 11:36:47
Ik zal maar eens de eerste zijn.

He, Heiko, heb je niets beter te doen. Ga muziekmaken. Ga spelen met TYROS2 en vervuil dit forum niet met deze onzin.

m.vr.gr.
Jan Bruijn

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000