| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Rosita |
Geplaatst - 15/10/2006 : 20:31:54 Hoe lang duurt het ongeveer dat je redelijk keyboard speelt? Ik ben begonnen in Augustus.
Rosita |
| 15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Rosita |
Geplaatst - 29/10/2006 : 19:14:21 quote: Originally posted by MrBoembas
Het spelen gaat als maar beter hé zusje !
Groetjes,
Daniel.
Hoi Daantje
Was maar waar, het is nog een puinhoop het spelen maar moet er echt tijd voor gaan maken
Groetjes
Rosita |
| U.H.F. |
Geplaatst - 29/10/2006 : 16:06:56 Sis waar blijft mijn offerte voor het lespakket? Zit er trouwens wel een kriekje in een belgisch cafe bij inbegrepen? haha
Greetz Barry. |
| MrBoembas |
Geplaatst - 28/10/2006 : 18:16:10 Het spelen gaat als maar beter hé zusje !
Groetjes,
Daniel.
|
| Rosita |
Geplaatst - 28/10/2006 : 16:33:33 quote: Originally posted by U.H.F.
Rosita, bij deze nodig ik je van harte uit, mail me maar dan kunnen we wat afspreken.
Greetz Barry.
Hallo Barry
We zien elkaar waarschijnlijk op 6 nov en hopelijk speel ik dan beter dan nu .
Groetjes
Rosita |
| Rosita |
Geplaatst - 27/10/2006 : 21:26:14 Hallo SIS,
Ik denk er nog over na, maar bedankt alvast.
Groetjes
Rosita |
| U.H.F. |
Geplaatst - 27/10/2006 : 18:02:13 Nou sis daar gaan we, ik kan niks, als ik note on aanzet op de score kan ik me eigen prima redden, na 3-4 keer een nummer te oefenen speel ik m wel mee, akkoorden ken ik er een stuk of 5, oftewel: ik heb een mooi keyboard en weet waar de c zit.
Greetz Barry. |
| n/a |
Geplaatst - 27/10/2006 : 17:49:18 quote: Originally posted by U.H.F.
whahaha mr tellsell, ik schrijf me bij deze in, ben benieuwd.
Greetz Barry.
Bij deze wil ik natuurlijk een paar gegevens weten ... Wat is het niveau van notenleer ? enz... Gewoon mij even mailen Dames en Heren, Hoever staan jullie, ik pas mij aan , now problemmos  Dus gewoon even de gegevens doormailen ... Dan krijg je antwoord  Uiteraard, niet via dit forum ... Met een vriendelijke groet, sis |
| U.H.F. |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:28:48 whahaha mr tellsell, ik schrijf me bij deze in, ben benieuwd.
Greetz Barry. |
| n/a |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:00:04 quote: Originally posted by U.H.F.
Klinkt goed sis mail mij die prijs is aub!!!
Greetz Barry
Dit is afhankelijk hoeveel mensen hier willen gebruik van maken ? Hoe meer, hoe goedkoper per persoon ... In ieder geval is het zo : Met mijn systeem kan iedereen , maar dan ook iedereen, liedjes spelen op een makkelijke manier  Ik zie de Kandidaten tegemoet !! Groeten sis
|
| U.H.F. |
Geplaatst - 27/10/2006 : 14:25:33 Klinkt goed sis mail mij die prijs is aub!!!
Greetz Barry |
| n/a |
Geplaatst - 27/10/2006 : 12:20:58 quote: Originally posted by Rosita
Hoe lang duurt het ongeveer dat je redelijk keyboard speelt? Ik ben begonnen in Augustus.
Rosita
Ik heb even gewacht om te reageren  Wat is redelijk, moeilijk te omschrijven vind ik . Ik heb jaren les gegeven in de muziekschool en privé. Wat mij in al die jaren opgevallen is dat er talent is (was) en niet! Het is nu eenmaal zo dat je talent hebt of niet . Zo ken ik verschillende personen die nog honderd jaar mogen lessen , maar die het nooit gaan kunnen ... Wil je lessen volgen via internet, dit kan !! Gewoon even een mailtje naar sis  Je krijgt een midifile ( zelf ingespeeld ) + handleiding + partituur ! Een volledig pakket voor een schappelijke prijs ! Groeten sis |
| U.H.F. |
Geplaatst - 26/10/2006 : 22:52:49 Rosita, bij deze nodig ik je van harte uit, mail me maar dan kunnen we wat afspreken.
Greetz Barry. |
| Rosita |
Geplaatst - 26/10/2006 : 22:08:49 ja he. het is hier zeker gezellig en dat allemaal door de tyros 2. en nog even wat voor de beide heren het lijkt mij heel erg leuk om samen wat te spelen dus wie weet heren.  
groetjes Rosita |
| MrBoembas |
Geplaatst - 26/10/2006 : 19:33:58 zozo zusje het gaat goed hier je zou het vlug onder de knie hebben een gezellige bende precies
we zullen elkaar wel allemaal zien in de Ahoy!!!!
Groetjes,
Daniel. |
| U.H.F. |
Geplaatst - 25/10/2006 : 20:24:47 Moet je cker keer afspreken Rosita, ruud is cool, is hier ook al keer geweest, en speelt erg goed voor iemand die nog nooit les heeft gehad. Kunnen ook keer met zn 3en afspreken, kunnen we laten zien wat geen les allemaal met je doet hahahaha.
Greetz Barry. |