Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Style variation

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
MrBoembas Geplaatst - 19/12/2006 : 15:37:28
Hoi Allemaal,

Is het mogelijk om de drums uit Variation A te kopieren naar bijvoorbeeld Variation C en of andere partijen. Nu is het zo als je een style maakt dan moet je alles steeds inspelen maar als je de bassen en drums kan kopieren van A naar C bijvoorbeeld scheelt dat weer werk. Bij de Roland G 600/800/1000/EM2000 kon dit wel En ik hoorde dat onze goede vriend Marco op de DVD zei van Nee dat kan niet maar wel met een onzeker gezicht volgens mij moet dit wel gewoon kunnen kopieren van de ene naar de andere variatie ?

En bij de Roland VA7/76 kon je 2 styles te gelijk (bijvoorbeeld Progress in rock variatie zetten een hele toffe functie maar ik vraag mij af of dit ook kan met de T-2?

Groetjes,

Daniel
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rosita Geplaatst - 21/12/2006 : 20:02:35
quote:
Originally posted by MrBoembas

Hoi Allemaal,

Is het mogelijk om de drums uit Variation A te kopieren naar bijvoorbeeld Variation C en of andere partijen. Nu is het zo als je een style maakt dan moet je alles steeds inspelen maar als je de bassen en drums kan kopieren van A naar C bijvoorbeeld scheelt dat weer werk. Bij de Roland G 600/800/1000/EM2000 kon dit wel En ik hoorde dat onze goede vriend Marco op de DVD zei van Nee dat kan niet maar wel met een onzeker gezicht volgens mij moet dit wel gewoon kunnen kopieren van de ene naar de andere variatie ?

En bij de Roland VA7/76 kon je 2 styles te gelijk (bijvoorbeeld Progress in rock variatie zetten een hele toffe functie maar ik vraag mij af of dit ook kan met de T-2?

Groetjes,

Daniel

En Daan heb je al gekeken in het boek, of moet ik dat voor je opzoeken

Rosita
Johntel Geplaatst - 19/12/2006 : 18:44:22
He Daniel

Dit gaat wel, zie eens in de handleiding op bladzijde 163.
Een style assembleren met bestaande data.

Muzikale groeten
Johnny

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000